Hlavní navigace

Špindírové z ubytovny zajistili Výměně manželek rekordní sledovanost

Jan Potůček

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Epizodu reality show s rodinou, která si nečistí zuby, viděl na Nově téměř každý pátý dospělý Čech a téměř polovina mladších diváků u obrazovky.

Doba čtení: 3 minuty

Výměna poprvé nad 1,5 milionem diváků

Dosud nejvyšší sledovanosti z celé jarní premiérové řady dosáhla ve středu reality show Výměna manželek na televizi Nova. Díl, ve kterém vystupovala sociálně slabá rodina žijící na ubytovně bez základních hygienických návyků, přitáhl od 20:20 hod. rekordních 1,515 milionu dospělých diváků a 38,72 procenta publika. V mladší kategorii 15 až 54 let reality show sledovalo dokonce 47,90 procenta diváků u televizních obrazovek. Výměna manželek tak v podílu na mladším publiku porazila dokonce i Televizní noviny. Hlavní kanál Novy díky ní v prime time dosáhl takřka čtyřicetiprocentního podílu na mladším publiku ve věku 15 až 54 let, konkrétně hodnoty 39,66 procenta.

ÚTERNÍ DATA: Dovolená v Protektorátu má méně diváků než reprízy seriálu Vyprávěj, které nahradila

Druhý nejsledovanější pořad na českých obrazovkách, seriál Všechny moje lásky na Primě, po osmé hodině večer dosáhl ani ne třetinového výkonu Výměny manželek. Od čtvrt na devět jej sledovalo v průměru 475 tisíc dospělých diváků, což představovalo 12 procent publika (sedm procent ve věku 15 až 54 let). Souběžně vysílaný charitativní pořad Kousek nebe na ČT 1 oslovil od osmé večer 316 tisíc dospělých diváků a osm procent publika (šest procent ve věku 15 až 54 let). Jednička i tentokrát uhájila po 20:00 pozici třetí nejsledovanější televize v zemi, byť ji doháněla ČT 2, která bývá ve středu večer tradičně hodně sledovaná díky cestopisným dokumentům. Hlavní večerní snímek Útěk na Tahiti a jeho ostrovy se ale tentokrát musel spokojit s méně než 300 tisíci dospělými diváky, konkrétně s 289 tisíci a podílem 7,56 procenta.

Kanály – průměrné podíly (27. 5. 2015)
Graf podílu kanálů (27. 5. 2015)
Graf podílu skupin (27. 5. 2015)

ČT Sport čtyřkou trhu díky tenisu a fotbalu

Stejný počet diváků, tedy 289 tisíc, měl i následující cyklus Na cestě, kterému dalo od deváté večer přednost 7,37 procenta dospělého publika. Nejúspěšnější však byl cestopisný seriál Dobrodruh, kterému dalo od půl desáté přednost 310 tisíc dospělých diváků a 9,30 procenta publika (8,37 procenta ve věku 15 až 54 let). Česká televize ve středu silně bodovala sportovními přenosy, a to nejen tenisovým French Open. Večer zazářila finálovým zápasem Evropské ligy UEFA mezi Dněprem Dněpropetrovskem a FC Sevillou. Utkání, které se odehrálo ve Varšavě, vidělo na ČT Sport od půl deváté 196 tisíc dospělých diváků a 6,06 procenta publika (5,84 procenta ve věku 15 až 54 let). Za celý den oslovil sportovní kanál ČT v průměru 5,50 procenta dospělého publika a stal se jasnou čtyřkou trhu.

NMI18_Urban

MINULÁ STŘEDA: Prima i ve středu dvojkou trhu, Show Jana Krause ve svém čase porazila Novu

Televizi Barrandov se ve středu nepodařilo žádným pořadem překonat hranici 200 tisíc dospělých diváků. Nejsledovanější byla zábavná show Vtip za stovku!, kterou od 20:10 vidělo v průměru 193 tisíc dospělých a 4,94 procenta publika. Nezvykle nízkou sledovanost měl i hlavní večerní film na Nově Cinema, snímek Gejša. Vidělo jej pouze 147 tisíc dospělých diváků a 4,33 procenta publika (5,55 procenta ve věku 15 až 54 let). Naopak dobře se dařilo akviziční reality show Mistři aukcí na Fandovi, kterou si od 21:40 zapnulo 144 tisíc dospělých diváků a 4,54 procenta publika (5,68 procenta ve věku 15 až 54 let). „Velká“ Prima bodovala později večer díky Show Jana Krause, již od půl desáté vidělo v průměru 548 tisíc dospělých diváků a 18,95 procenta publika (17,51 procenta ve věku 15 až 54 let).

Top 10 všechny stanice (27. 5. 2015)
Top 5: ČT1 (27. 5. 2015)
Top 5: ČT2 (27. 5. 2015)
Top 5: ČT24 (27. 5. 2015)
Top 5: ČT sport (27. 5. 2015)
Top 5: ČT :D (27. 5. 2015)
Top 5: ČT art (27. 5. 2015)
Top 5: Nova (27. 5. 2015)
Top 5: Nova Cinema (27. 5. 2015)
Top 5: FANDA (27. 5. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (27. 5. 2015)
Top 5: TELKA (27. 5. 2015)
Top 5: Prima (27. 5. 2015)
Top 5: Prima COOL (27. 5. 2015)
Top 5: Prima love (27. 5. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (27. 5. 2015)
Top 5: TV Barrandov (27. 5. 2015)
Top 5: KINO Barrandov (27. 5. 2015)
Top 5: Barrandov PLUS (27. 5. 2015)
Našli jste v článku chybu?