SPIR hledá realizátora NetMonitoru

8. 7. 2004
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Autor: Depositphotos – Spectral
Ilustrační obrázek
Sdružení pro internetovou reklamu zítra vyhlasí neveřejnou soutěž realizátora sociodemografického výzkumu NetMonitor. Smlouva s agenturou Factum Invenio, která pro SPIR zajišťuje NetMonitor nyní, vyprší na konci ledna příštího roku. Nabídkou bylo osloveno dvanáct výzkumných agentur: Factum Invenio, ACNielsen, AISA Market Research, eMerite, Internet BillBoard, GFK Praha, iAudit International, Median, Millward Brown, SC&C, STEM/MARK a United Interactive. O vítězi se rozhodne do září a v lednu…

Sdružení pro internetovou reklamu zítra vyhlasí neveřejnou soutěž realizátora sociodemografického výzkumu NetMonitor. Smlouva s agenturou Factum Invenio, která pro SPIR zajišťuje NetMonitor nyní, vyprší na konci ledna příštího roku. Nabídkou bylo osloveno dvanáct výzkumných agentur: Factum Invenio, ACNielsen, AISA Market Research, eMerite, Internet BillBoard, GFK Praha, iAudit International, Median, Millward Brown, SC&C, STEM/MARK a United Interactive. O vítězi se rozhodne do září a v lednu začne pořizovat data. (SPIR)

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).