Hlavní navigace

SPIR má nové vedení

Karel Wolf

Na nedávném zasedání Výkonné rady Sdružení pro internetovou reklamu došlo ke zvolení nového předsedy a místopředsedy sdružení. Tím prvním se stal Ján Simkanič, výkonný ředitel společnosti Internet Info, na pozici místopředsedy usedl Tomáš Řehák z OMD Czech. Volba přímo navázala na červnovou valnou hromadu, kde si účastníci zvolili novou Výkonnou radu na nadcházející funkční období.

Doba čtení: 1 minuta

Na nedávném zasedání Výkonné rady Sdružení pro internetovou reklamu došlo ke zvolení nového předsedy a místopředsedy sdružení. Tím prvním se stal Ján Simkanič, výkonný ředitel společnosti Internet Info, na pozici místopředsedy usedl Tomáš Řehák z OMD Czech. Volba přímo navázala na červnovou valnou hromadu, kde si účastníci zvolili novou Výkonnou radu na nadcházející funkční období.

Mezi priority SPIRu v tomto funkčním období patří další rozšíření možností projektu NetMonitor, který by měl začít měřit využití streamovaného videa a přístupy z mobilních přístrojů, říká nově zvolený předseda Ján Simkanič. Zároveň chceme dál pracovat na popularizaci internetu jako nejprogresivnějšího inzertního mediatypu, protože zadavatelé jeho možnosti stále ještě neumějí v rámci marketingové komunikace využívat naplno.

Členy rady se stali: v sekci internetových médií Tomáš Búřil (Seznam.cz), Petr Hanisch (AliaWeb), Michaela Charvátová (Ringier ČR), Petr Jelínek (CET 21), Gabriela Kryšpínová (MAFRA), Ján Simkanič (Internet Info), Martin Šebesta (Centrum Holdings), v sekci zadavatelů David Martinásek (Beyond Interactive), Petr Nešpůrek (Mediaedge:cia Czech Republic), Tomáš Řehák (OMD Czech) a Martina Topinková (Starcom MediaVest Group). Výkonná rada následně také zvolila členy metodologické komise. Z jednotlivých nominací svých členů vybrala rada po čtyřech zástupcích do každé sekce. Stali se jimi: ve výzkumné sekci Miroslav Kůta (Centrum Holdings), Marek Pokorný (ARBOinteractive), Vít Smékal (OMD Czech) a Jiří Udatný (MindShare), v technické Marek Antoš (Internet Info), Július Hájek (Microsoft), Vlastimil Pečínka (Seznam.cz) a Jiří Waisser (Internet Billboard).

K volbě předsedy metodologické komise dojde na jejím prvním zasedání. (Tisková zpráva)

Našli jste v článku chybu?