Hlavní navigace

SPIR: pětina uživatelů kliká na internetovou reklamu

Martin Vyleťal

Z druhé vlny doplňkového marketingového výzkumu projektu NetMonitor vyplývá, že nejvíce uživatele obtěžuje reklama v televizi. Naopak množství internetové reklamy je podle 60 procent respondentů přiměřené. Internetovou reklamu nevnímá nebo se snaží ignorovat 28 procent internetových uživatelů a blokuje ji 7 procent internetových uživatelů. Zhruba každý pátý klikne na reklamu, která ho zaujme.

Z druhé vlny doplňkového marketingového výzkumu projektu NetMonitor vyplývá, že nejvíce uživatele obtěžuje reklama v televizi. Naopak množství internetové reklamy je podle 60 procent respondentů přiměřené. Internetovou reklamu nevnímá nebo se snaží ignorovat 28 procent internetových uživatelů a blokuje ji 7 procent internetových uživatelů. Zhruba každý pátý klikne na reklamu, která ho zaujme.

Zdroj: tisková zpráva

Našli jste v článku chybu?