Hlavní navigace

SPIR vybral "short list"

1. 11. 2000
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Po prozkoumání nabídek výzkumných agentur vybralo Sdružení pro internetovou reklamu tři projekty, ze kterých vzejde budoucí realizátor komplexního výzkumu sledovanosti Internetu v ČR. Na „short list“ se dostaly nabídky: GfK Praha, Median + Lerach a Net-Market Research Alliance (Stem/Mark, Millward Brown, SC&C). Dále překvapivě nepostupuje např. TNSM (provozovatel i-Auditu). Více zde.

Po prozkoumání nabídek výzkumných agentur vybralo Sdružení pro internetovou reklamu tři projekty, ze kterých vzejde budoucí realizátor komplexního výzkumu sledovanosti Internetu v ČR. Na „short list“ se dostaly nabídky: GfK Praha, Median + Lerach a Net-Market Research Alliance (Stem/Mark, Millward Brown, SC&C). Dále překvapivě nepostupuje např. TNSM (provozovatel i-Auditu). Více zde.

Autor článku

Score => Lupa.cz => M&W => Advertures => McCann Prague => Leagas Delaney Hamburg / Prague => Dark Side => [?]

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).