Hlavní navigace

Společnosti R2B2 a Hybrid uzavřely partnerství pro oblast HbbTV

5. 12. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Spolupráce obou pražských firem započala koncem roku 2015 a jejím výsledkem bylo spuštění první HbbTV reklamy pomocí automatického nákupu v Evropě.

Jednalo se o bannerový formát a kampaň proběhla na hudební stanici Óčko. Na spolupráci navázaly i v roce 2016, v jehož polovině úspěšně spustily první videoreklamu v podobě Push2Play (spuštění videa po stisknutí červeného tlačítka). Nejnovějším přírůstkem je videoformát, tzv. Switchroll, kdy se video automaticky spustí po přepnutí na kanál.

PSALI JSME: Lukáš Hnilička – Za reklamu v HbbTV by mohli zadavatelé letos utratit sto milionů korun

Hybrid a R2B2 provozují plnohodnotný řetězec propojující zadavatele programatických kampaní s televizními obrazovkami. Toto řešení umožňuje prodej více než třiceti milionů reklamních sdělení za měsíc pomocí RTB aukce v reálném čase. V současnosti ho využívá Prima Group, Óčko Group a nyní probíhá připojení Barrandov Group a Šlágr TV.

Autor článku

Editor sekce DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.