Hlavní navigace

Spotřebitelé si stěžují u ÚOHS na tarify Telecomu

31. 5. 2004
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Antimonopolní úřad prošetřuje na podnět Sdružení ochrany spotřebitelů (SOS) volné minuty a v tarifech Českého Telecomu. SOS Telecomu vytýká, že své zákazníky neinformuje o počtu zbývajících volných minut či částky k protelefonování, a proto navrhuje změnit tarify. Telecom prý zneužívá postavení na trhu, protože zákazník, který neví, že už kredit protelefonoval, by mohl využít služeb levnějších operátorů. (DigiWeb)

Antimonopolní úřad prošetřuje na podnět Sdružení ochrany spotřebitelů (SOS) volné minuty a v tarifech Českého Telecomu. SOS Telecomu vytýká, že své zákazníky neinformuje o počtu zbývajících volných minut či částky k protelefonování, a proto navrhuje změnit tarify. Telecom prý zneužívá postavení na trhu, protože zákazník, který neví, že už kredit protelefonoval, by mohl využít služeb levnějších operátorů. (DigiWeb)

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).