Hlavní navigace

Spotřebitelé si stěžují u ÚOHS na tarify Telecomu

Martin Kopta

Antimonopolní úřad prošetřuje na podnět Sdružení ochrany spotřebitelů (SOS) volné minuty a v tarifech Českého Telecomu. SOS Telecomu vytýká, že své zákazníky neinformuje o počtu zbývajících volných minut či částky k protelefonování, a proto navrhuje změnit tarify. Telecom prý zneužívá postavení na trhu, protože zákazník, který neví, že už kredit protelefonoval, by mohl využít služeb levnějších operátorů. (DigiWeb)

Doba čtení: do minuty

Antimonopolní úřad prošetřuje na podnět Sdružení ochrany spotřebitelů (SOS) volné minuty a v tarifech Českého Telecomu. SOS Telecomu vytýká, že své zákazníky neinformuje o počtu zbývajících volných minut či částky k protelefonování, a proto navrhuje změnit tarify. Telecom prý zneužívá postavení na trhu, protože zákazník, který neví, že už kredit protelefonoval, by mohl využít služeb levnějších operátorů. (DigiWeb)

Našli jste v článku chybu?