Čtyřicet procent pro Správnej dres
Nejúspěšnějším pořadem nedělního prime time se stal Správnej dres, hokejový pár v podání Jiřího Mádla a Taťány Kuchařové oslovil takřka přesně jeden a půl milionu diváků a ve věkové skupině 15 až 54 let vykázal podíl 39 procent. Slušnou sledovaností se mohl pochlubit i navazující Tankový prapor, který sledovalo 770 tisíc diváků, tedy čtvrtina lidí v té době sledujících televizní obrazovky.
SOBOTNÍ DATA: Johančino tajemství na dva miliony diváků nedosáhlo, ČT 1 ale vypomohla Dvojka
Hezkým výsledkem se v prime time může po několika hubených dnech pochlubit i hlavní kanál Primy, americkou verzi Sněhurky z roku 2012 sledovalo přes půl milionu diváků a ve věkové skupině 15 až 54 let šlo o pěkných čtrnáct procent přítomných diváků. Lehce pod půl milionu diváků si na ČT 2 naladilo klasiku v podání Marilyn Monroe a jejího nestárnoucího filmu Někdo to rád horké. Evidentně mu ale dalo přednost spíše starší publikum, protože ve srovnání se Sněhurkou sledovalo Marilyn pouhých sedm procent věkové skupiny od 15 do 54 let.
Novu sledovali spíše mladší diváci
Necelých čtyři sta tisíc diváků si vybralo na Nově třetí díl animovaného Madagaskaru, který tak vybojoval ve věkové skupině 15 až 54 patnáctiprocentní podíl oproti pouhým devíti procentům ve skupině diváků starších patnácti let. Zajímavým podílem se mohla pochlubit i navazující Lara Croft: Kolébka života, kterou sledovalo patnáct procent diváků starších patnácti let a dvacet procent diváků do 54 let.
MINULÁ NEDĚLE: Romantika na Nově prohrála v neděli večer s pohádkami i u mladšího publika
Nedělní prime time tak opanovaly kanály České televize, které vykázaly celkem 43procentní podíl u diváků starších patnácti let. Relativně srovnatelných výsledků dosáhly Nova s Primou, Nova oslovila 22 procent diváků a Prima devatenáct. Výraznější rozdíly zaznamenaly komerční stanice v divácké skupině 15 až 54 let, kde Novu sledovalo 26 procent diváků a Primu dvacet procent.