Hlavní navigace

Start Souboje národů se Primě nevydařil, soutěž skončila pod 400 tisíci diváky

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Primě udělala radost včera spíše Prima Cool, která se dostala v prime time na hodnotu 8,26 % u mladšího publika a dotahovala se na hlavní kanál.
Lukáš Polák 23. 3. 2014
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

Sobotní večer patřil zábavě na ČT 1 a filmu na Nově

Výměna zábavné soutěže Máme rádi Česko za „federální“ formát Souboj národů se Primě vůbec nevyplatila, naopak. Zatímco s prvním pořadem dosáhla stanice minulý týden na nadprůměrných 649 tisíc diváků (share 15,76 %), novinka, která vzniká ve spolupráci se slovenskou televizí Joj, vůbec nefigurovala mezi pěti nejsledovanějšími pořady stanice. Jak uvedl pro DigiZone.cz vedoucí PR a komunikace Jiří Haramul, pořad měl 380 tisíc diváků (share 9,91 %). Prima se v sobotu stala televizní trojkou s celodenním podílem 13,25 %, v prime time dosáhla na hodnotu 12,62 %. Nejsledovanějším pořadem televize byly Zprávy FTV Prima, které si nenechalo ujít 758 tisíc diváků (share 23,31 %).

PÁTEČNÍ DATA: První republika v pátek podlehla u mladých diváků Indiana Jonesovi na Nově

Sobotní večer patřil zábavě na Jedničce, je-li tedy řeč o divácích starších 15 let. Zázraky přírody vidělo 928 tisíc diváků (share 23,39 %). Špatně si nevedla ani Taková normální rodinka na Nově, která měla 821 tisíc diváků (share 21,93 %). Filmu se dařilo především u mladšího publika, kde s výrazným náskokem porazil i Jedničku. Nova byla lídrem trhu s celodenním podílem 18,89 % u diváků 15+ a 20,47 % u publika od 15 do 54 let. V prime time se pak dostala stanice na hodnoty 24,26 % a 27,11 %. Pozice dvojky patřila Jedničce, která za celý den oslovila necelých 16 % publika.

Graf podílu kanálů (22. 3. 2014)
Graf podílu skupin (22. 3. 2014)
Kanály – průměrné podíly (22. 3. 2014)

Prima Cool u mladých diváků večer s podílem 8,26 %

Zatímco z výsledku sledovanosti Souboje národů na pražské Palmovce příliš spokojeni být nemohou, vedení mediální skupiny určitě potěšil alespoň výsledek Primy Cool, která se v prime time dokázala dostat u mladšího publika na hodnotu 8,26 % a od hlavní Primy ji v této divácké skupině dělila pouhá 2 %. Za úspěch mohl především snímek Wasabi, který si pustilo 286 tisíc diváků (share 7,42 %; 10,19 % v 15–54). Z úspěchu u divácké skupiny 15–54 se mohla radovat i Nova Cinema, ale za celý den, kde měl share hodnotu 7,6 %. Druhou šanci si nenechalo ujít 279 tisíc diváků (share 7,26 %; 8,61 % v 15–54).

MINULÝ TÝDEN: S tebou mě baví svět na ČT 1 na polovině výkonu Žen v pokušení na Nově

KL20-tip-hlasovani

Nadprůměrného podílu ve výši 12,46 %, tentokrát však u diváků starších 15 let, dosáhla i odpolední romantika Inga Lindström: Svatba mé lásky na TV Barrandov. Pustilo si ji 167 tisíc diváků. Televize měla celodenní podíl rovných 5 %. Na ČT Sport pak měl vysoký podíl atraktivní duel fotbalové Ostravy se Spartou. Nenechalo si ho ujít 273 tisíc diváků (share 12,37 %; 11,87 % v 15–54). Na Dvojce byla nejsledovanější bondovka Povolení zabíjet s 297 tisíci diváky (share 7,81 %). Události si na ČT 24 pustilo 216 tisíc diváků (share 6,28 %). Na rovných 100 tisíc diváků (share 3,48 %; 6,27 %) dosáhly Pohádky o mašinkách na Déčku.

A jak na tom byly zbývající tematické kanály Novy a Primy? Utajenému zločinu na Primě love dalo přednost 135 tisíc diváků (share 3,58 %), na rovných 100 tisíc diváků se dostal dokument Putování ledního medvěda na Primě Zoom (share 2,72 %). Na stejnou hodnotu se dostala i Kriminálka Miami na Fandovi, která získala v danou dobu 2,49 % publika (share 2,3 % v 15–54).

Top 10 všechny stanice (22. 3. 2014)
Top 5: ČT1 (22. 3. 2014)
Top 5: ČT2 (22. 3. 2014)
Top 5: ČT24 (22. 3. 2014)
Top 5: ČT sport (22. 3. 2014)
Top 5: ČT :D (22. 3. 2014)
Top 5: ČT art (22. 3. 2014)
Top 5: Nova (22. 3. 2014)
Top 5: Nova Cinema (22. 3. 2014)
Top 5: FANDA (22. 3. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (22. 3. 2014)
Top 5: TELKA (22. 3. 2014)
Top 5: Prima (22. 3. 2014)
Top 5: Prima COOL (22. 3. 2014)
Top 5: Prima love (22. 3. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (22. 3. 2014)
Top 5: TV Barrandov (22. 3. 2014)