Hlavní navigace

Státní digikampaň pokračuje, ČT vypsala nové řízení

22. 6. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

22. 6. 2009

Česká televize v pátek zveřejnila čtyři veřejné zakázky na služby, které souvisejí s kampaní na přechod na digitální TV vysílání v celkové hodnotě 24 mil. Kč. Součástí poptávky je zajištění PR kampaně, provoz infolinky a webových stránek a odborného poradce pro přípravu a vedení kampaně. Uvedl to týdeník Marketing & Media.

Zadavatelem zakázek je prostřednictvím veřejnoprávní televize Národní koordinační skupina pro přechod na digitální vysílání. Ta využívá prostředky ze speciálního fondu ČT, na který jdou výnosy z prodeje reklamy. Z prostředků, které ČT utrží za vysílání reklamy, se financuje nejen státní kampaň na podporu digitalizace, ale i Státní fond na podporu kinematografie a rozvoj veřejnoprávního multiplexu.

Autor článku

Autor byl šéfredaktorem severu Digitálně.tv, oficiálního státního informačního webu k přechodu na digitální televizní vysílání. V minulosti vedl internetové deníky RadioTV.cz a RadioTV.