Novým majitelem společnosti Media One, která se specializuje na prodej reklamních formátů v televizi a vlastní firmu MediaPlatform, jež usiluje o zakázku na prodej reklamních časů v České televizi, se má stát Štěpán Wolde, výkonný ředitel agentury At Media. Ta se zabývá prodejem reklamních časů na menších kabelových a satelitních televizích a prosadila jejich zařazení do elektronického měření sledovanosti pomocí peoplemetrů.
K TÉMATU: Reklamu v České televizi i po Novém roce prodává společnost Media Master
Wolde je už nyní jednatelem Media One a podle ekonomického deníku E15 by se měl stát i jejím stoprocentním vlastníkem. Podíl převezme od Michaela Richtera, s nímž v minulosti působil ve společnosti Arbomedia, dnes přejmenované na Media Master. Richter v ní byl generálním ředitelem a Wolde šéfem marketingu. Arbomedia a nyní i Media Master prodává reklamní časy na ČT, smlouva jí však vypršela ke konci loňského roku a Kavčí hory nyní hledají nového prodejce reklamy.
ROZHOVOR: Peoplemetry malým televizím pomohly, říká šéf agentury At Media
Do tendru ČT na nového prodejce reklamy se přihlásily dvě firmy: vedle stávající agentury Media Master, za níž má stát podnikatel Tomáš Chrenek, jemuž patří televize Barrandov, také MediaPlatform vlastněná společností Media One. Štěpán Wolde by mohl v tendru využít své zkušenosti s prodejem reklamních časů na ČT z doby, kdy působil ve společnosti Arbomedia. Michael Richter se z oboru úplně nestahuje, nadále společně s moderátorem Petrem Lesákem vlastní společnost Real TV, která vyrábí pořady pro Primu a ČT.