Z displejů počítačů rovnou na televizní obrazovku. Stream se snaží být opravdovou alternativou televizního vysílání. Včera vypustil nové aplikace pro majitele Apple TV a Android TV.
Navazuje tak na loňské aplikace pro chytré televize od LG a Samsungu. Ty si, podle blogu firmy, stáhlo už půl milionu lidí. Samotná sledovanost pořadů v aplikacích pak vzrostla až pětinásobně, jen letos v březnu v nich jednotlivé pořady zaznamenaly 1 600 000 zhlédnutí.
„Aplikace Stream.cz pro Apple TV a Android TV byla proto dalším logickým krokem, kterým ale naše práce nekončí, následovat bude samostatná aplikace Pohádky pro tato zařízení,“ říká Stanislav Hruška, produktový manažer Stream.cz.
Aplikace pro Android je kompatibilní s většinou zařízení na trhu včetně televizí, které mají tento systém předinstalovaný. Apple TV aplikace je k dispozici pro zařízení čtvrté generace.
Stream kromě aplikací pracuje i na vlastním obsahu. Po Kanceláři Blaník a historkách z autobazaru Monte Karlo se chystá další seriál Casting.
Příjmy z videoreklamy rostou (podle obchodního ředitele Michala Heisiga loni na celém Seznamu tvořila „vysoké desítky milionů“ v příjmech) a i na Seznamu platí to, co na většině trhu – prostor se prodá prakticky celý, takže firmy spíš nemají dost velký počet zhlédnutých videí, u kterých by reklamu mohly zobrazovat. „Počet našich show by měl výrazně vyskočit, a tím i počet zhlédnutých videí a diváků,“ potvrzoval snahu o zvětšení objemu šéf firmy Pavel Zima na jarní tiskovce Streamu.