Četnické humoresky u starších diváků tradičně jedničkou
Nejsledovanějším nezpravodajským pořadem dne se ve středu po 20. hodině staly tradičně Četnické humoresky. K obrazovkám přilákaly 1,124 milionu diváků starších 15 let při podílu na publiku (share) 26,9 %. Seriál dokonce vyhrál i u diváků od 15–54 let, kde jich zaujal 550 tisíc (share 27,22 %). Celodenní podíl Jedničky se dostal na hodnotu 16,74 %, v prime timu pak 20,89 %. Nejsledovanějším kanálem byla ale v tomto směru Nova, jejíž share u diváků starších 15 let byl ve středu 24,88 % a v prime timu 26,28 %. Publika ve věku od 15 do 54 let oslovila Nova v tento den 28,72 %.
ÚTERNÍ DATA: Prima Cool díky Lize mistrů s Plzní v úterý večer druhá po Nově
Druhý díl nového seriálu Cikrus Bukowsky si na Jedničce nenechalo ujít 549 tisíc diváků (share 16,72 %). Cesty domů zaujaly po 20. hodině pozici dvojky u skupiny 15+ s 865 tisíci diváky (share 20,56 %). U skupiny diváků ve věku od 15 do 54 let však byl podíl pouze 13,84 %. Příliš vysoký nebyl počet mladých diváků ani u Cirkusu Bukowsky, který vidělo 247 tisíc lidí (share 14,73 %). Prima, co se týká celodenního podílu, obsadila ve středu pozici trojky s hodnotou 16,08 %, v prime timu byla tato hodnota 17,13 %. Gympl oslovil 795 tisíc diváků starších 15 let (share 18,8 %), u publika 15–54 let měl podíl 24,72 %.
Fotbal se do sledovanosti příliš nepromítl
Dvojice fotbalových zápasů Ligy mistrů se do středeční sledovanost závratnými výsledky, co se počtu diváků týká, nezapsaly. Oba si vedly přibližně stejně. Duel Borussie Dortmund s Arselanem vidělo na ČT Sport 159 tisíc diváků (share 5,09 %), podobný byl i podíl ve skupině diváků od 15 do 54 let – hodnota 5,25 %. Na Primě Cool vidělo utkání Chelsea s Schalke 04 v případě prvního poločasu 135 tisíc diváků (share 3,2 %), druhý si nenechalo ujít 165 tisíc diváků (share 5,24 %). Podobné hodnoty co do podílu byly i u diváků od 15 do 54 let.
MINULÁ STŘEDA: Cirkus Bukowsky odstartoval nadprůměrně: s 786 tisíci diváky a porážkou Novy
Česká televize může být bezpochyby spokojená po vstupu do multiplexu 3 s výkonem svého dětského a vzdělávacího kanálu Déčko. Hned jeho dva pořady včera překročily hranici sta tisíc diváků. V případě prvního šlo o Maxipsa Fíka, který zaujal 112 tisíc lidí (share 3,47 %), v případě druhého o Rychlou rotu – 106 tisíc lidí (share 3 %). Stotisícovou hranici překročily oba pořady i u diváků od 15 do 54 let, kdy první z nich dokonce překročil podíl 7 %. Jasně se ukazuje, že publikum se rekrutovala především právě z mladého publika. Na TV Barrandov byl nejsledovanější Barrandovský videostop – 147 tisíc diváků (share 4,03 %).