Pěvecká show u mladšího publika s 30% podílem
Rozdílem několika desítek tisíc diváků skončil v neděli souboj Četnických humoresek a SuperStar. Zatímco oblíbený seriál si pustilo na Jedničce rovných 980 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 22,93 %, pěveckou show Novy si nenechalo ujít necelých 910 tisíc diváků (share 25,77 %). Jak je vidět, co do podílu byla dokonce SuperStar úspěšnější. Důvodem je skutečnost, že zatímco Četnické humoresky končily ve čtvrt na deset večer, pěvecká show se s diváky rozloučila až těsně před 23. hodinou.
SOBOTNÍ DATA: Talent a film Novy dělilo jen dvanáct tisíc diváků, u mladšího publika vyhrála komedie
Nova mohla slavit i ve své kategorii, tedy i u publika od 15 do 54 let. Tady se podíl SuperStar dostal na hodnotu 30,76 %, zatímco Četnické humoresky měly přibližně o dvanáct procentních bodů méně. Vinaře vidělo na Primě tentokrát 741 tisíc diváků (share 17,49 %; 18,86 % v 15–54). U mladšího publika tedy byl seriál přibližně vyrovnaný s Četnickými humoreskami. Nova byla po celý den nejsledovanější televizí. Nejvyššího podílu dosáhla u mladšího publika v hlavním vysílacím čase – share 29,75 %.
Dannyho parťáci porazili Cool i Barrandov
Americký film Dannyho parťáci v hlavní roli s Georgem Clooneym porazil v neděli večer plnoformátovou Televizi Barrandov i svou hlavní konkurentku Primu Cool. Nova Cinema s dnes již klasickou akční komedií oslovila 256 tisíc diváků (share 6,48 %). Ještě větší zájem vzbudil film u mladšího publika, kde se přehoupl přes 10% hranici. Stopy života si na TV Barrandov pustilo ve stejnou dobu 216 tisíc diváků (share 5,03 %) a americký snímek Den, kdy se zastavila Země preferovalo na Primě Cool 209 tisíc lidí (share 5,24 %; 7,49 % v 15–54).
MINULÝ TÝDEN: Vinaři II ztratili ve srovnání s předchozí nedělí téměř dvě stě tisíc diváků
Nejsledovanějším pořadem plnoformátové Televize Barrandov se staly s necelými třemi sty tisíci diváky Naše zprávy, jejich podíl se přiblížil k 10 %. Stanice dokázala za celý den oslovit 5,51 % dospělého publika. O půl procentního bodu méně pak měla v prime time, tedy hlavním vysílacím čase. Dvojka zabodovala Rvačkou v Panamě, která dosáhla na necelých 250 tisíc diváků (share 5,88 %). Co do počtu diváků tak dopadl film podobně jako akční komedie na Nově Cinema. Za celý den Dvojka oslovila přibližně 4 % publika a večer si ještě o půl procentního bodu polepšila.