SuperStar v neděli posílila, přiblížila se Četnickým humoreskám

5. 10. 2015
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Nova mohla slavit i ve své kategorii, tedy i u publika od 15 do 54 let. Tady se podíl SuperStar dostal na hodnotu 30,76 %.

Pěvecká show u mladšího publika s 30% podílem

Rozdílem několika desítek tisíc diváků skončil v neděli souboj Četnických humoresek a SuperStar. Zatímco oblíbený seriál si pustilo na Jedničce rovných 980 tisíc diváků při podílu na publiku (share) 22,93 %, pěveckou show Novy si nenechalo ujít necelých 910 tisíc diváků (share 25,77 %). Jak je vidět, co do podílu byla dokonce SuperStar úspěšnější. Důvodem je skutečnost, že zatímco Četnické humoresky končily ve čtvrt na deset večer, pěvecká show se s diváky rozloučila až těsně před 23. hodinou.

SOBOTNÍ DATA: Talent a film Novy dělilo jen dvanáct tisíc diváků, u mladšího publika vyhrála komedie

Nova mohla slavit i ve své kategorii, tedy i u publika od 15 do 54 let. Tady se podíl SuperStar dostal na hodnotu 30,76 %, zatímco Četnické humoresky měly přibližně o dvanáct procentních bodů méně. Vinaře vidělo na Primě tentokrát 741 tisíc diváků (share 17,49 %; 18,86 % v 15–54). U mladšího publika tedy byl seriál přibližně vyrovnaný s Četnickými humoreskami. Nova byla po celý den nejsledovanější televizí. Nejvyššího podílu dosáhla u mladšího publika v hlavním vysílacím čase – share 29,75 %.

Graf podílu kanálů (4. 10. 2015)
Graf podílu skupin (4. 10. 2015)
Kanály – průměrné podíly (4. 10. 2015)

Dannyho parťáci porazili Cool i Barrandov

Americký film Dannyho parťáci v hlavní roli s Georgem Clooneym porazil v neděli večer plnoformátovou Televizi Barrandov i svou hlavní konkurentku Primu Cool. Nova Cinema s dnes již klasickou akční komedií oslovila 256 tisíc diváků (share 6,48 %). Ještě větší zájem vzbudil film u mladšího publika, kde se přehoupl přes 10% hranici. Stopy života si na TV Barrandov pustilo ve stejnou dobu 216 tisíc diváků (share 5,03 %) a americký snímek Den, kdy se zastavila Země preferovalo na Primě Cool 209 tisíc lidí (share 5,24 %; 7,49 % v 15–54).

Marketing meeting Ai a tvorba obsahu

MINULÝ TÝDEN: Vinaři II ztratili ve srovnání s předchozí nedělí téměř dvě stě tisíc diváků

Nejsledovanějším pořadem plnoformátové Televize Barrandov se staly s necelými třemi sty tisíci diváky Naše zprávy, jejich podíl se přiblížil k 10 %. Stanice dokázala za celý den oslovit 5,51 % dospělého publika. O půl procentního bodu méně pak měla v prime time, tedy hlavním vysílacím čase. Dvojka zabodovala Rvačkou v Panamě, která dosáhla na necelých 250 tisíc diváků (share 5,88 %). Co do počtu diváků tak dopadl film podobně jako akční komedie na Nově Cinema. Za celý den Dvojka oslovila přibližně 4 % publika a večer si ještě o půl procentního bodu polepšila.

Top 10 všechny stanice (4. 10. 2015)
Top 5: ČT1 (4. 10. 2015)
Top 5: ČT2 (4. 10. 2015)
Top 5: ČT24 (4. 10. 2015)
Top 5: ČT sport (4. 10. 2015)
Top 5: ČT :D (4. 10. 2015)
Top 5: ČT art (4. 10. 2015)
Top 5: Nova (4. 10. 2015)
Top 5: Nova Cinema (4. 10. 2015)
Top 5: FANDA (4. 10. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (4. 10. 2015)
Top 5: TELKA (4. 10. 2015)
Top 5: Prima (4. 10. 2015)
Top 5: Prima COOL (4. 10. 2015)
Top 5: Prima love (4. 10. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (4. 10. 2015)
Top 5: TV Barrandov (4. 10. 2015)
Top 5: KINO Barrandov (4. 10. 2015)
Top 5: Barrandov PLUS (4. 10. 2015)
Top 5: Barrandov MUZIKA (4. 10. 2015)

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).