Nova díky Slavíkovi večer suverénní
Doposud suverénní taneční show StarDance VII …když hvězdy tančí našla tuto sobotu svého přemožitele. O téměř půl milionu diváků ji porazila anketa Český slavík Mattoni 2015. Právě StarDance zaznamenala pokles o několik set tisíc diváků. Včerejší charitativní večer si nenechalo ujít 1,063 milionu diváků při podílu na publiku (share) 26,48 %. U mladšího publika se StarDance dostal na share 20,31 %. Českému slavíkovi chyběly pouhé dva tisíce diváků k tomu, aby dosáhl půldruhého milionu. Share pořadu se pohyboval okolo 38 %.
PÁTEČNÍ DATA: Premiérová pohádka Primy v pátek téměř na dvojnásobku diváků co film Novy
Nova se stala díky Slavíkovi suverénním vítězem. Celodenní podíl stanice se dostal na hodnotu 22,49 % u dospělého a 25,12 % u mladšího publika. Ještě suverénnější byla vítězství stanice právě v prime time, tedy hlavním vysílacím čase. V obou diváckých skupinách se podíl programu pohyboval okolo 34 %. Trhovou dvojkou byla díky 17% share Jednička, která si večer polepšila na 19,3 %. Prima měla share necelých 12 %, v prime time pak 11 %. Pořady vysílané po 20. hodině se do TOP 5 televize vůbec nedostaly.
Prima Max v sobotu neoslovila ani procento publika
Novému tematickému kanálu FTV Prima se nepodařilo v ostré konkurenci v sobotu prosadit. Pořady vysílané po 20. hodině na této stanici vůbec nebodovaly, respektive se nedostaly do TOP 5. Nejsledovanějším formátem byl seriál To je vražda, napsala, který po 15. hodině oslovil rovných 30 tisíc diváků. Tato skutečnost se pochopitelně podepsala i na celodenním a primetimovém podílu stanice, který nepřekročil hodnotu 1 %. Prima Max byla přes den vyrovnaná s Óčkem, u mladšího publika ji tato televize o půl procentního bodu porazila.
MINULÝ TÝDEN: Nova v sobotu večer až trojkou trhu, její film porazilo finále Talentu na Primě
Mírně nižších hodnot než předchozí sobotu dosáhly plnoformátová Televize Barrandov i Dvojka Česká televize. První jmenovaná stanice oslovila necelých 5 % publika, v hlavním vysílacím čase se přehoupla přes 2,5 %. Nejsledovanějším pořadem bylo na TV Barrandov hlavní zpravodajství, které vidělo necelých 300 tisíc diváků. Pořady vysílané po 20. hodině se do TOP 5 televize nedostaly. Nejsledovanější pořad na Dvojce, kterým byl Železný kříž, získal 178 tisíc diváků (share 5,98 %). Prima Cool tentokrát prohrála souboj o mladšího diváka s Novou Cinema. Ta se po celý den v kategorii 15–54 pohybovala nad 8 %.