Švejk pro Barrandov stále vysoko
O necelých sto tisíc diváků méně než před týdnem měl včera na televizi Barrandov další film se Švejkem. Československý snímek Poslušně hlásím si přesto vedl na poměry stanice velmi dobře. Nenechalo si ho ujít 356 tisíc lidí při podílu na publiku (share) 9,07 %. Špatně si nevedl ani u publika mladšího, tedy diváků ve věku od 15 do 54 let, kde dosáhl share 8,62 %. Barrandovu se dařilo v celodenním podílu, který dosáhl hodnoty téměř 7 %. Stanici byla úspěšná i v samotném prime time, kdy dosáhla 6,61 %.
STŘEDEČNÍ DATA: Hlas se propadl k číslům Pošty pro tebe, vítězem středy Cesty domů
Nejsledovanějším pořadem dne byly Televizní noviny s 1,856 miliony diváků (share 54,34 %; 50,32 % v 15–54), následované Ordinací v růžové zahradě 2, Sportovními novinami, Práskem a Ulicí. Všechny tyto formáty se dostaly nad milionovou hranici. Nova se dostala v obou cílových skupinách po celý den nad 25 %, v prime time se pohybovala nad 35 %. Film Želary vidělo na Jedničce 595 tisíc diváků (share 15,87 %) a celodenní podíl stanice byl 17,64 %. Nejsledovanějším pořadem Primy bylo Prostřeno! s 674 tisíci diváky (share 29,24 %). Stanice byla trojkou trhu s share 14,11 %.
Dvojka a ČT 24 téměř se shodnými podíly
Téměř naprosto shodných celodenních podílů pohybujících se okolo 4,3 % dosáhly kanály Dvojka a Čtyřiadvacítka. Na první jmenované stanici stojí za zmínku sledovanost film Práče, který dosáhl na podíl téměř 19 % u staršího publika a 12,52 % u mladšího publika. Celkem se na válečný snímek z roku 1960 podívalo 243 tisíc diváků. Vysoký podíl měly i dopolední zprávy na ČT 24. Jeho hodnota byla 12,62 %. Stanice ČT Sport, ČT art, Prima Zoom, Telka, Smíchov a tentokrát ani Prima love a Fanda se nedostaly nad stotisícovou hranici.
MINULÝ TÝDEN: Švejk zajistil včera Barrandovu rekordní čísla, jeho podíl na publiku byl téměř 11 %
Nadprůměrného podílu 8,41 % dosáhl na Primě Cool film Jméno růže. Snímek se Seanem Connerym v hlavní roli si nenechalo ujít 164 tisíc diváků. Film, který startoval na Coolu těsně před 22. hodinou měl úspěch zejména u mladšího publika, kde dosáhl na hodnotu 11,86 %. Na Nově Cinema byl nejsledovanějším pořadem seriál Námořní vyšetřovací služba, konkrétně část začínající ve 20:57 – 147 tisíc diváků (share 3,7 %; 3,46 % v 15–54).