Zatímco pro Primu byl úvodní díl druhé řady show Česko Slovensko má talent propadákem, slovenská televize Joj, s níž tuto soutěž připravuje, dopadla o poznání lépe. Během první castingové části v neděli večer porazila nejsledovanější slovenskou televizi Markíza a v podílu na dospělém publiku dosáhla téměř dvojnásobné hodnoty oproti Primě – 32,7 procenta (na Slovensku je ale nejširší cílová skupina počítá na diváky starší 12, nikoli 15 let jako v České republice).
K TÉMATU: Nova rozdrtila Talent na Primě. Doktor od jezera hrochů měl 2 289 tisíc diváků
V době vysílání Talentu byla televize Joj jedničkou na trhu. TV Joj opět potvrdila, že svoji hlavní základnu má ve městech, kde byla v nedělním prime time jedničkou s podílem 33,3 procenta, přičemž show Česko Slovensko má talent dosáhla podílu 36,9 procenta,
informoval PR manažer Jojky Jozef Gogola. Oproti tomu Prima dosáhla s nedělní úvodní částí Talentu průměrného podílu 17,62 procenta, což je na tuto televizi a nedělní večer standard (ale Prima jistě očekávala nadprůměr).
KOMENTÁŘ: Bude Talent na Primě letošním propadákem?
Start druhé řady Talentu tak připomíná potíže jiného společného projektu Primy a Jojky, reality show Šéfka. Zatímco na Slovensku byla Šéfka celkem sledovaná, v Česku úplně propadla a Prima postupně její premiérové díly odsunula až hluboko za půlnoc. U Talentu však takový postup není možný, protože na rozdíl od Šéfky stojí především na živých přenosech (vyjma prvních castingových dílů, které jsou předtáčené).