Přechod na nový zákaznický systém u operátora z pražských Roztyl trvá už víc než půl roku. Firma tak hlásí další z řady odstávek některých služeb. „Ty proběhnou ve třech termínech. První bude od pátku 29. 7. 2016 od 19:00 do pondělí 1. 8. 2016 dopoledne. Druhá od pátku 12. 8. od 19:00 do pondělí 15. 8. dopoledne a třetí od pátku 2. 9. od 19:00 do pondělí 5. 9. dopoledne. T-Mobile se za případné komplikace zákazníkům předem omlouvá,“ tvrdí operátor.
V uvedeném období budou fungovat bez omezení stávající služby včetně volání, SMS a možnosti aktivovat vybrané datové balíčky (včetně roamingového). V rámci odstávky však bohužel nebude možné ani aktivovat nové služby, případně operace přes samoobsluhu Můj T-Mobile. Možné nebudou ani případné deaktivace služeb nebo výměny SIM karet. Asistenti budou moci poskytovat pouze základní informace a zpracovávat požadavky typu blokace karty z důvodu ztráty/krádeže.
Odstávka se dotkne i klientů virtuálních operátorů v síti T-Mobile (virtuálové bývalé GTS, Mobil.cz, RWE Mobil a PREmobil), rovněž značky Kaktus.