Televizi Nova se ani minulý týden nepodařilo dosáhnout magické hranice čtyřicetiprocentního podílu na trhu, kterou před letními prázdninami běžně překračovala. V týdnu od 30. července do 5. srpna vykázala v celodenních číslech podíl 37,97 procenta u skupiny diváků starších patnácti let. V hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin si polepšila na 38,11 procenta.
GRAF: Sledovanost televizí – 31. týden (PDF, 25kB)
Nově se nedaří prakticky od posledního červnového týdne, kdy přešla na letní programové schéma plné repríz. Ani to však neodradilo generálního ředitele Petra Dvořáka od toho, aby na středeční tiskové konferenci k podzimnímu programovému schématu Novy poučoval novináře, že sledovanost Novy neklesá a diváci od ní neutíkají ke sledování DVD, internetu a jiným volnočasovým aktivitám.
Dvořák však na tiskové konferenci prozřetelně prezentoval výsledky Novy za první pololetí letošního roku, tedy pouze do 30. června. Teprve po tomto datu začala sledovanost Novy rapidně klesat.