Hlavní navigace

Také největší polské komerční televizi chybí účinná digikampaň

16. 10. 2008
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Autor: 322915
16. 10. 2008

Největší polská komerční televize Polsat, stejně jako česká Nova, kritizuje absenci státní informační kampaně k přechodu na zemské digitální televizní vysílání. Většinový vlastník Polsatu, polský podnikatel Zygmunt Solorz-Zak, na konferenci v polském Zakopaném podle serveru Satkurier.pl odmítl tvrzení, že Polsat blokuje proces digitalizace.

Polsat podle Zaka zahájil spolupráci s konkurenční komerční televizí TVN na vytvoření společného multiplexu. Obě televize ale doplácejí na skutečnost, že státní plány na zavádění DVB-T se neustále mění a stále neexistuje jednotná koncepce rozvoje této vysílací platformy. Potřebujeme, aby digitalizaci provázela informační kampaň, stejně jako v jiných zemích, dodal majitel Polsatu.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).