Hlavní navigace

Talent na Primě tentokrát pokořil Talentmanii na Nově o 200 tisíc diváků

20. 9. 2010
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

 Autor: 115393
20. 9. 2010

UVNITŘ MINUTOVÝ GRAF SLEDOVANOSTI Televizi Prima se nadále daří vítězit v boji dvou konkurenčních talentových show. Její pořad Česko Slovensko má talent v neděli sledovalo o 207 tisíc diváků více než konkurenční Talentmanii na Nově. Zatímco Talentmanii upřednostnilo 910 tisíc dospělých diváků, což bylo nejméně od jejího startu (a poprvé byl počet diváků pod milionem), Česko Slovensko má talent vidělo 1,117 milionu diváků, což je nejvíce ze všech dosud odvysílaných dílů.

K TÉMATU: Překvapení víkendu: Film Bathory na ČT 1 porazil v neděli talentové show

Prima si z koláče sledovanosti u nejširší cílové skupiny diváků starších patnácti let ukousla podíl 27,04 procenta, Nova 22,23 procenta. Ještě větší rozdíl zaznamenaly obě soutěže v komerčně zajímavější divácké skupině od 15 do 54, na kterou obě televize prodávají reklamu. Česko Slovensko má talent na Primě vidělo 701 tisíc diváků při podílu na publiku 30,83 procenta (opět největší počet diváků od začátku soutěže), Talentmanii na Nově pouze 463 tisíc diváků při podílu 20,65 procenta. Prima u této cílové skupiny dokonce porazila i film Bathory na prvním programu České televize, který jinak nad oběma talentovými show vyhrál.

TABULKA: Sledovanost jednotlivých dílů talentových show na Nově a Primě

Tento graf minutové sledovanosti rozeslala médiím televize Prima. Klinutím ho můžete zvětšit.

BRAND24

Z výsledků sledovanosti rovněž vyplývá, že Talentmania na Nově má výrazně starší publikum než Česko Slovensko má talent na Primě. Na Slovensku není rozdíl ve sledovanosti obou konkurenčních show tak velký jako v České republice. Podle serveru Mediálne.sk vede v cílové skupině diváků od 12 do 54 let těsně televize Joj s pořadem Česko Slovensko má talent nad Markízou a její Talentmánií.

Další z grafů, kterými se pochlubila televize Prima. Rozdělení sledovanosti jednotlivých televizí v době vysílání soutěže Česko Slovensko má talent, ovšem tentokrát za cílovou skupinu diváků ve věku od 15 do 54 let, na kterou Prima i Nova prodávají reklamu. Obrázek kliknutím zvětšíte.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).