UVNITŘ DATA SLEDOVANOSTI Bez jasného vítěze zůstává podzimní souboj talentových soutěží na dvou nejsledovanějších českých televizích, Nově a Primě. Na absolutní počet diváků sice vyhrává Nova se svojí Talentmanií, kterou tuto neděli sledoval rovný milion dospělých diváků, v atraktivnější cílové skupině diváků od 15 do 54 let, na kterou Nova prodává reklamu, ale vítězí Prima a její Česko Slovensko má talent: tuto neděli jich měla 530 tisíc.
TABULKA: Vývoj sledovanosti talentových soutěží Novy a Primy po jednotlivých dílech
Pro porovnání: jestliže Talentmanii v neděli viděl milion dospělých diváků, soutěž Česko Slovensko má talent přitáhla v průměru 815 tisíc lidí starších patnácti let. Z nich však 530 tisíc bylo ze skupiny diváků ve věku od 15 do 54, zatímco u Talentmanie to bylo pouze 466 tisíc. Rozdíl je i v podílech na publiku. U širší cílové skupiny starších patnácti let vede Nova s 27,23 procenty nad Primou s 21,66 procenty, u lidí ve věku od 15 do 54 let zvítězila Prima s 25,84 procenty před Novou s 23,27 procenty.