Hlavní navigace

Telefónica O2 má novou centrální divizi marketingu

4. 5. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Telefónica O2 od května funguje s pozměněnou organizační strukturou, protože veškeré marketingové aktivity dominantního telekomunikačního operátora na našem trhu nově přešly pod křídla centrální marketingové divize. Ta tak zastřešuje všechny aktivity související s marketingem, které byly dosud vykonávány v rámci jednotlivých obchodních divizí. Pod centrální marketingovou divizi spádá i sponzoring. Celou tuto divizi povede Jiří Dvorjančanský, dosavadní výkonný ředitel pro rezidentní marketing.

Telefónica O2 od května funguje s pozměněnou organizační strukturou, protože veškeré marketingové aktivity dominantního telekomunikačního operátora na našem trhu nově přešly pod křídla centrální marketingové divize. Ta tak zastřešuje všechny aktivity související s marketingem, které byly dosud vykonávány v rámci jednotlivých obchodních divizí. Pod centrální marketingovou divizi spádá i sponzoring. Celou tuto divizi povede Jiří Dvorjančanský, dosavadní výkonný ředitel pro rezidentní marketing.

Spojením všech zaměstnanců, zabývajících se ve společnosti Telefónica O2 marketingem, do jedné divize se podstatně zjednoduší procesy a zvýší efektivita napříč celým spektrem marketingových aktivit. Vznikne i daleko větší prostor pro rozvoj talentů a lepší sdílení know-how. Troufám si také tvrdit, že naše nově vzniklá divize marketingu se stane se svými více než 250 zaměstnanci jedním z nejúdernějších marketingových týmů v České republice, tvrdí Jiří Dvorjančanský. (Tisková zpráva)

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).