Hlavní navigace

Telefónica O2 pokračuje v masivní propagaci své IPTV

9. 3. 2007
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Telefónica O2 zvýšila obrátky své reklamní kampaně propagující IPTV službu O2TV, o jejíž úspěšnosti lze polemizovat. Po reklamách v masmédiích náš největší telekomunikační operátor začal obesílat své současné zákazníky. Ti ve svých poštovních schránkách nacházejí například reklamní pexeso nebo reklamu v podobě filmu na DVD. V plastovém obalu se však místo očekávatelného propagačního DVD média skrývá jenom papírek s informacemi o službě a odkazem na její webové stránky. Kuriozní je, že reklama…

Telefónica O2 zvýšila obrátky své reklamní kampaně propagující IPTV službu O2TV, o jejíž úspěšnosti lze polemizovat. Po reklamách v masmédiích náš největší telekomunikační operátor začal obesílat své současné zákazníky. Ti ve svých poštovních schránkách nacházejí například reklamní pexeso nebo reklamu v podobě filmu na DVD. V plastovém obalu se však místo očekávatelného propagačního DVD média skrývá jenom papírek s informacemi o službě a odkazem na její webové stránky. Kuriozní je, že reklama končí i ve schránkách klientů, kteří ještě O2TV nemohou využít.

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.