Mezi telekomunikačními operátory Telefónica O2 a U:fon to vře. Telefónica dnes vydala tiskovou zprávu, ve které varuje před údajnými nekalými praktikami dealerů zmíněného mladého operátora. V poslední době se na společnost obrátilo značné množství zákazníků, kteří si stěžovali na zvláštní metody prodejců telekomunikačních služeb pod značkou U:fon. Ti se klamavě vydávají za spolupracovníky společnosti Telefónica O2 a pod záminkou vypínání analogového telefonního signálu předkládají zákazníkům k podpisu své smlouvy,
stojí ve výše odkazované tiskové zprávě.
Zástupci U:fona takové nařčení ale striktně odmítají s odvoláním na svůj etický kodex. Přímý prodej je jedním z nejefektivnějších prodejních nástrojů, jaký využívá řada firem včetně telefonních operátorů, Telefóniku O2 nevyjímaje, a to mimo jiné proto, že provize za prodej je vyplácena teprve po zaktivování služby, a nikoli po podpisu smlouvy. Prodejce tedy nemá žádnou motivaci uvádět klamavé údaje, na jejichž základě by sice byla podepsána smlouva, ale po zjištění pravých skutečností by nedošlo k odběru služby,
tvrdí Jana Studničková, tisková mluvčí v oficiálním prohlášení pro média, které máme k dispozici.
U:fon však už přešel do protiútoku. Mimochodem dnes V Rakovnickém Deníku vyšel článek o neetickém chování skutečných dealerů Telefóniky O2 na Rakovnicku. Domnívám se proto, že dnešní tisková zpráva o klamajících prodejcích U:fona byla vyprovokována právě tímto článkem, který se dnes okolo sedmé ráno objevil v monitoringu Telefóniky O2, a že jejím cílem je předem odpoutat pozornost od vlastních problémů s dealery,
napsala nám Jana Studničková.