Hlavní navigace

Telefónica přináší samoobsluhu jako mobilní aplikaci

27. 3. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Měnit nastavení služeb či monitorovat čerpání datových limitů mohou prostřednictvím aplikace jak paušální zákazníci, tak předplacenkáři. K dispozici je verze pro iOS a Android.

Telefónica dnes zpřístupnila svoji internetovou samoobsluhu prostřednictvím mobilní aplikace pro telefony s operačním systémem iOS a Android (v budoucnu by měla být k dispozici i verze pro Windows Phone). Aplikace umožňuje přístup k vyúčtováním a stavu volných jednotek (volné minuty, FUP a další). Dále je možné v aplikaci aktivovat a spravovat doplňkové služby, například Internet v mobilu nebo roaming.

Aplikace je zdarma a není třeba se do ní nijak registrovat – identifikace zákazníka probíhá na základě přihlášení telefonu k mobilní síti. Umožňuje přístup ke správě mobilních hlasových i datových služeb, a to jak zákazníkům s předplacenou kartou, tak zákazníkům s paušálem.

Všechny změny jsou zákazníkovi potvrzené zasláním SMS. Aplikace pro chytré telefony je ke stažení zde.

Webovou samoobsluhu spustila Telefónica v pilotním provozu v srpnu 2011.

Zdroj: tisková zpráva

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Internetové novinařině se věnuje od roku 2005, kdy začal jako redaktor pracovat pro vydavatelství Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).