Telefónica dnes zpřístupnila svoji internetovou samoobsluhu prostřednictvím mobilní aplikace pro telefony s operačním systémem iOS a Android (v budoucnu by měla být k dispozici i verze pro Windows Phone). Aplikace umožňuje přístup k vyúčtováním a stavu volných jednotek (volné minuty, FUP a další). Dále je možné v aplikaci aktivovat a spravovat doplňkové služby, například Internet v mobilu nebo roaming.
Aplikace je zdarma a není třeba se do ní nijak registrovat – identifikace zákazníka probíhá na základě přihlášení telefonu k mobilní síti. Umožňuje přístup ke správě mobilních hlasových i datových služeb, a to jak zákazníkům s předplacenou kartou, tak zákazníkům s paušálem.
Všechny změny jsou zákazníkovi potvrzené zasláním SMS. Aplikace pro chytré telefony je ke stažení zde.
Webovou samoobsluhu spustila Telefónica v pilotním provozu v srpnu 2011.
Zdroj: tisková zpráva