Nejsledovanější česká stanice v cílové skupině diváků od 15 do 54 let, televize Nova, přichází za svými diváky s příjemnou novinkou – odpočítáváním do konce reklamního bloku. Upozornila na to ČTK. Diváci ale neuvidí časomíru trvale, pouze v takzvaném super prime timu. V pravém rohu obrazovky se před začátkem reklamy ukazuje časový údaj, podle kterého diváci poznají, jak dlouho reklamy poběží, uvedla ČTK. Na takového informování jsou zvyklí například diváci některých komerčních stanic z Polska, které však zobrazují časomíru po celý den.
K TÉMATU: Nova se vrátí k prodeji reklamy na diváky od 15 do 54 let, zavede „super prime time“
Při představení obchodní politiky pro rok 2013 jsme uvedli, že v souvislosti se zavedením exkluzivního pásma super prime time omezíme v tomto slotu reklamní prostor,
sdělila ČTK Marie Fianová z tiskového oddělení televize Nova. Skupina vymezuje tuto dobu konkrétně na 19:30 do 21:30 hod. Tento vysílací čas bude příjemný nejen pro diváka, ale i pro inzerenty. Bude sice pro ně dražší, nicméně se stane exkluzivnějším právě tím, že reklamních bloků bude méně a diváci si tak budou moci produkty snáze zapamatovat. Další televize se prý k podobnému kroku nechystají.