Hlavní navigace

Televize Pětka zveřejnila finální podobu svého loga. Základ tvoří variabilní vykřičník

26. 9. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Nová celoplošná televize, která se zaměří výlučně na českou zábavu, zahájí vysílání 15. října v pozemním multiplexu 3 a na satelitní pozici 23,5 stupně východně

Oficiální podobu svého loga dnes zveřejnila nová celoplošná televize Pětka, která zahájí vysílání 15. září v multiplexu 3 a na satelitní pozici, kterou využívají dvě největší tuzemské satelitní služby Skylink a CS Link. Autorem loga je grafické studio Oficina, které se v minulosti podílelo na grafických vizuálech programů České televize, ale také Primy Cool nebo Novy Sport. Novinářům logo poskytla PR manažerka stanice Kateřina Kotalová.

BRAND24

K TÉMATU: PR manažerka TV Barrandov Kateřina Kotalová už mluví za novou televizi Pětka

„Záměrem bylo vytvořit signifikantní logo, které vzbudí pozornost, navodí emoce a nezapadne. Základ tvoří variabilní vykřičník, využitelný v typografii i ve 3D animacích,“ říká Ludvík Franc, šéf kreativy a self-promotion. Pětka vzniká v zázemí pražské a středočeské TV Metropol a má i stejného majitele. Většinovým vlastníkem obou televizí je podnikatel Luboš Měkota, generálním ředitelem někdejší reportér Marek Vítek.


Zdroj: Pětka TV

Ukázka sloganu zaváděcí kampaně nové televize Pětka

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).