Televize Relax postupně zkouší nasazení nového grafického obalu a selfpromo prvků, které se dočkají i nových hudebních podkresů. Podle Martiny Vackové, odpovědné za marketing a PR stanice patřící ostravskému podnikateli a hudebníkovi Radimu Pařízkovi, by nová grafika měla komplexně asociovat motivy z každodenního života a nerušené zábavy
.
PSALI JSME: Televize Relax představila programové „novinky“, láká i na další archivní seriál
Zábavu by měl evokovat i další používaný motiv v podobě kulečníkových koulí. Jejich hravost navozuje nerušené chvíle strávené s přáteli a toho pravého relaxu. Objevuje se i motiv sluneční soustavy a planet, které diváka nutí zavzpomínat na sebe sama a své potřeby,
popisuje tvůrčí záměr Vacková. V uplynulých třech letech existence spolupracovala televize Relax s několika grafickými studii, zmínit můžeme třeba pražské studio Oficina. Po dlouhých debatách a stabilizaci vysílacího schématu jsme k výrobě nového selfproma oslovili externího spolupracovníka naší televize Vladimíra Jaškeho. Ten u nás několik měsíců pracoval a díky perfektní znalosti prostředí dokázal zadaný úkol splnit velice zodpovědně,
popisuje Vacková.
K TÉMATU: Provozovatel televize Relax obrátil, k původnímu názvu Pohoda se už nevrátí
Změny se dočká i systém injektáží pro tzv. Basic a Super programové tipy a nově zavedenou funkci Next, která anoncuje následující pořad. Injektáž by měla fungovat na automatizovaném systému preferencí s odlišnou pravděpodobností zobrazení. Ten volí namátkově tip na konkrétní pořad z předem definovaných nabídek a vychází přitom z informací programového průvodce EPG. Samotná injektáž se divákovi zobrazí ve formě 3D grafiky probíhající zprava doleva horní části obrazovky.