Hlavní navigace

Televize Relax testuje nový grafický obal, vytvořil ho Vladimír Jaške

14. 2. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

UVNITŘ VIDEO – Nová vizuální identita stanice Relax pracuje s 3D grafikou, která rozvíjí různé varianty písmene X z loga televize.

Televize Relax postupně zkouší nasazení nového grafického obalu a selfpromo prvků, které se dočkají i nových hudebních podkresů. Podle Martiny Vackové, odpovědné za marketing a PR stanice patřící ostravskému podnikateli a hudebníkovi Radimu Pařízkovi, by nová grafika měla komplexně asociovat motivy z každodenního života a nerušené zábavy.

PSALI JSME: Televize Relax představila programové „novinky“, láká i na další archivní seriál

Zábavu by měl evokovat i další používaný motiv v podobě kulečníkových koulí. Jejich hravost navozuje nerušené chvíle strávené s přáteli a toho pravého relaxu. Objevuje se i motiv sluneční soustavy a planet, které diváka nutí zavzpomínat na sebe sama a své potřeby, popisuje tvůrčí záměr Vacková. V uplynulých třech letech existence spolupracovala televize Relax s několika grafickými studii, zmínit můžeme třeba pražské studio Oficina. Po dlouhých debatách a stabilizaci vysílacího schématu jsme k výrobě nového selfproma oslovili externího spolupracovníka naší televize Vladimíra Jaškeho. Ten u nás několik měsíců pracoval a díky perfektní znalosti prostředí dokázal zadaný úkol splnit velice zodpovědně, popisuje Vacková.

K TÉMATU: Provozovatel televize Relax obrátil, k původnímu názvu Pohoda se už nevrátí

UXD

Změny se dočká i systém injektáží pro tzv. Basic a Super programové tipy a nově zavedenou funkci Next, která anoncuje následující pořad. Injektáž by měla fungovat na automatizovaném systému preferencí s odlišnou pravděpodobností zobrazení. Ten volí namátkově tip na konkrétní pořad z předem definovaných nabídek a vychází přitom z informací programového průvodce EPG. Samotná injektáž se divákovi zobrazí ve formě 3D grafiky probíhající zprava doleva horní části obrazovky.

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.