Téměř dvě třetiny televizních diváků v České republice zná novou zábavnou televizi Pětka, která před měsícem zahájila celoplošné vysílání v pozemním multiplexu 3. Vyplývá to z průzkumu, který pro tuto stanici začátkem listopadu provedla agentura STEM/MARK. Znalost značky TV Pětka v něm deklarovalo 62 procent respondentů a téměř shodný počet tuto televizi už sledoval.
K TÉMATU: Startuje nová celoplošná televize Pětka. Kde a jak ji naladit a kdo za ní stojí?
“Ze zprávy STEM/MARK vyplývá, že 60 procent respondentů oslovené internetové populace 15 – 59 let ví o tom, že v polovině října zahájila vysílání nová celoplošná bezplatná TV stanice, přičemž 82 procent z těchto deklarují, že si vzpomínají na název této nové TV stanice a uvádějí správně název TV Pětka, spontánní znalost TV Pětka tak dosahuje úrovně 42 procent. Výzkum ukazuje, že znalost značky má v republice rovnoměrné zastoupení,” uvedla mluvčí Pětky Kateřina Kotalová.
ČTĚTE TAKÉ: Televize Pětka oslovila v prvním týdnu vysílání 0,65 procenta publika od 15 do 54 let
Zaváděcí reklamní kampaň Pětky před zahájením vysílání zaregistrovalo 66 procent respondentů, 61 procent připustilo, že Pětku už někdy sledovalo. “Mezi nejznámější pořady dle výzkumu patří Buřtcajk, Koule, Bulvárek a Sbal si mě!,” dodala Kotalová. Televize zaznamenala i nárůst zájmu o svoje internetové stránky a videoarchivu pořadů. “Nejsledovanějšími pořady na internetu jsou Iveta, Iveta-živě, Buřtcajk, Volejte prezidentovi, Koule a StyLife,” dodala mluvčí.
ROZHOVOR: Pětka měla být centrálním programem pro regiony. Musíme najít jiný, říkají šéfové televize V1
Pětka je od 15. října, kdy zahájila vysílání, součástí elektronického měření sledovanosti pomocí peoplemetrů a od prosince budoi veřejně k dispozici denní data její sledovanosti. Provozovateli stanice je zprostředkuje agentura Atmedia, která prodává reklamní časy na Pětce.