Televizní noviny sice stále pod milionem diváků, jejich sledovanost ale postupně roste

30. 7. 2016
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Televizní noviny si pustilo o osmdesát tisíc diváků více než minulý týden, sledovanost ostatních pořadů spíše klesala.

Nejsledovanějším pořadem včerejška se tradičně staly Televizní noviny na Nově, které si včera naladilo 954 tisíc diváků starších patnácti let, z toho 349 tisíc patřilo do mladší cílové skupiny ve věku od 15 do 54 let. Ještě vyšší poměr mladších diváků vykázaly v pořadí druhé Sportovní noviny, které na Nově sledovalo 771 tisíc diváků starších patnácti let a 363 tisíc z nich bylo součástí cílové skupiny diváků mladších 54 let.

ČTVRTEČNÍ DATA: Čtvrtečnímu žebříčku vévodí zpravodajské pořady, bodoval Comeback a Hop nebo trop

Třetí, čtvrté a páté místo včera patřilo pořadům České televize, z nichž největšího úspěchu dosáhla divácky oblíbená talkshow Karla Šípa Všechnopárty. Tu si v pátek pustilo 705 tisíc diváků, což je oproti minulému týdnu pokles o 26 tisíc diváků starších patnácti let. Nezabodovala ani páteční pohádka Duch nad zlato, kterou ČT 1 nasadila do prime time. Vidělo ji 569 tisíc diváků starších patnácti let (z toho jen necelých dvě stě tisíc spadalo do věkové kategorie od 15 do 54 let), zatímco minulý týden vysílanou Princeznu a písař si nenechalo ujít přesně o sto tisíc diváků více.

Kanály – průměrné podíly (29. 7. 2016)
Graf podílu kanálů (29. 7. 2016)
Graf podílu skupin (29. 7. 2016)

Nadále pokračuje souboj mezi zpravodajskými relacemi České televize a Primy, které od sebe včera dělilo pouhých 28 tisíc zástupců obecné divácké skupiny. Události na ČT 1 si vybralo 487 tisíc diváků, zatímco Zprávám FTV Prima dalo přednost 459 tisíc diváků starších patnácti let. Při podobném podílu na obecné cílové skupině ale Zprávy FTV Prima logicky oslovuje o něco větší podíl mladšího publika ve věku od 15 do 54 let.

MINULÝ TÝDEN: Prázdniny udeřily, nejsledovanější Televizní noviny nedosáhly ani devíti set tisíc diváků

Do TOP nejsledovanějších pořadů včerejška se povedlo probojovat i sportovní komedii Plán hry, kterou do prime time nasadila Nova. Ta dokonce kromě Televizních a Sportovních novin vykázala nejvyšší podíl u mladší cílové skupiny – z celkových 433 tisíc diváků starších patnácti let jich celkem 313 bylo mladších 54 let. O pouhé tři tisíce diváků pak zajímaly Události za okamžik a počasí, další dva tisíce diváků pak chyběly Krimi zprávám na Primě. Na poslední místo TOP 10 se stejně jako včera probojovala repríza sitcomu Hospoda, kterou si v podvečer pustilo 375 tisíc diváků starších patnácti let.

Top 10 všechny stanice (29. 7. 2016)
Top 5: ČT1 (29. 7. 2016)
Top 5: ČT2 (29. 7. 2016)
Top 5: ČT24 (29. 7. 2016)
Top 5: ČT sport (29. 7. 2016)
Top 5: ČT :D (29. 7. 2016)
Top 5: ČT art (29. 7. 2016)
Top 5: Nova (29. 7. 2016)
Top 5: Nova Cinema (29. 7. 2016)
Top 5: FANDA (29. 7. 2016)
Top 5: SMÍCHOV (29. 7. 2016)
Top 5: TELKA (29. 7. 2016)
Top 5: Prima (29. 7. 2016)
Top 5: Prima COOL (29. 7. 2016)
Top 5: Prima love (29. 7. 2016)
Top 5: Prima ZOOM (29. 7. 2016)
Top 5: Prima MAX (29. 7. 2016)
Top 5: Prima Comedy Central (29. 7. 2016)
Top 5: TV Barrandov (29. 7. 2016)
Top 5: KINO Barrandov (29. 7. 2016)
Top 5: Barrandov PLUS (29. 7. 2016)
Top 5: Barrandov MUZIKA (29. 7. 2016)

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).