Hlavní navigace

Televizní reklama se valí na web

4. 2. 2004
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Microsoft a Unicast budou v následujících pěti týdnech na 15 webech testovat nový reklamní formát. Je jím 30 sekund dlouhý spot ve video formátu Windows Media 9 o objemu 2 MB. Marek Prokop bude mít radost, konečně se na webu objeví profesionální reklamy. Kdo se těší na Britney Spears v reklamě na Pepsi? (BBCi)

Microsoft a Unicast budou v následujících pěti týdnech na 15 webech testovat nový reklamní formát. Je jím 30 sekund dlouhý spot ve video formátu Windows Media 9 o objemu 2 MB. Marek Prokop bude mít radost, konečně se na webu objeví profesionální reklamy. Kdo se těší na Britney Spears v reklamě na Pepsi? (BBCi)

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.