Přerušovat hlavní zpravodajské relace reklamním blokem mohou od poloviny prosince minulého roku televizní stanice na Slovensku. Umožňuje jim to novela zákona o vysílání a retransmisi, která mění dosavadní pravidla vysílání reklamy a legalizuje například i product placement. Informoval o tom server Mediálne.sk.
Podle nových ustanovení je možné přerušit vysílání zpravodajského pořadu nebo audiovizuálního díla na každých 30 minut jedním reklamním blokem nebo teleshoppingem, a to bez ohledu na délku trvání zpravodajského pořadu a nebo audiovizuálního díla,
píše na svém webu slovenská Rada pro vysílání retransmisi.
Slovenské televize tak mohou přerušit svoje hlavní zprávy reklamním blokem, i když zpravodajská relace nebude trvat ani půl hodiny. Nejsledovanější slovenská televize Markíza od Nového roku prodloužila svoje Televizní noviny na více než 40 minut, což by podle webu Mediálne.sk mohl být první krok k zavedení reklamního bloku v hlavní večerní zpravodajské relaci. Reklama se ale v Televizních novinách dosud neobjevila.