Jedno procento dospělého publika oslovila uplynulou sobotu Telka, sedmý program televize Nova. Od pátku 1. března jsou data sledovanosti tohoto kanálu veřejně publikovaná ve výstupech z peoplemetrů (ATO – Mediaresearch). Právě v tento den ale Telka oslovila méně diváků než v pořadí druhý nejmladší kanál Novy, zábavná stanice Smíchov. Zatímco Telka v pátek dosáhla celodenního podílu u dospělého publika 0,68 procenta a v cílové skupině 15 až 54 let 0,75 procenta, Smíchov zaujal 0,66 procenta dospělého publika a 1,21 procenta z cílové skupiny 15 až 54 let.
K TÉMATU: Odstartovala Telka, stroj času do zlaté éry televize Nova a její pátý neplacený kanál
V sobotu si ale oba programy prohodily pořadí: Telka dosáhla celodenního podílu 1,05 procenta u veškerého dospělého publika a 1,15 procenta u diváků od 15 do 54 let, zatímco Smíchov u dospělých vykázal celodenní podíl 0,46 procenta a u mladší cílové skupiny 15 až 54 let, na kterou Nova primárně cílí, 0,67 procenta. Nova už v počtu programů měřených peoplemetry překonala Českou televizi i Primu – zatímco v jejím případě jde o pět televizí, u ČT a Primy jsou to čtyři.
Podrobnější výsledky víkendové sledovanosti českých televizí vydá DigiZone.cz během dopoledne