Hlavní navigace

Telka už je v peoplemetrech, za první dny oslovila okolo 1 % dospělého publika

4. 3. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Sedmý kanál Novy se v podílu na sledovanosti pohybuje mezi hodnotami Fandy a Smíchova, skupině Nova zatím příliš nepomáhá

Jedno procento dospělého publika oslovila uplynulou sobotu Telka, sedmý program televize Nova. Od pátku 1. března jsou data sledovanosti tohoto kanálu veřejně publikovaná ve výstupech z peoplemetrů (ATO – Mediaresearch). Právě v tento den ale Telka oslovila méně diváků než v pořadí druhý nejmladší kanál Novy, zábavná stanice Smíchov. Zatímco Telka v pátek dosáhla celodenního podílu u dospělého publika 0,68 procenta a v cílové skupině 15 až 54 let 0,75 procenta, Smíchov zaujal 0,66 procenta dospělého publika a 1,21 procenta z cílové skupiny 15 až 54 let.

K TÉMATU: Odstartovala Telka, stroj času do zlaté éry televize Nova a její pátý neplacený kanál

KL24

V sobotu si ale oba programy prohodily pořadí: Telka dosáhla celodenního podílu 1,05 procenta u veškerého dospělého publika a 1,15 procenta u diváků od 15 do 54 let, zatímco Smíchov u dospělých vykázal celodenní podíl 0,46 procenta a u mladší cílové skupiny 15 až 54 let, na kterou Nova primárně cílí, 0,67 procenta. Nova už v počtu programů měřených peoplemetry překonala Českou televiziPrimu – zatímco v jejím případě jde o pět televizí, u ČT a Primy jsou to čtyři.

Podrobnější výsledky víkendové sledovanosti českých televizí vydá DigiZone.cz během dopoledne

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).