Obchodní řetězec Tesco, který provozuje na našem území mimo jiné více než dvě stovky obchodů, pouští do prodeje vlastní televizory Technika, jež by měly zákazníky nalákat především nízkou cenou. Smart TV je tak další aktivitou firmy, pro níž už provozuje společnost Banaxi Limited Ltd. on-line videopůjčovnu Clubcard Kino. Produkty pod značkou Technika s úhlopříčkou 32, 42 nebo 50 palců najdou zákazníci v oddělení elektroniky. Nejmenší úhlopříčka vyjde na 6299 Kč, prostřední na 8499 Kč a největší na 11 499 Kč.
Televizory Technika míří především na nenáročné uživatele
ČTĚTE TAKÉ: Tesco začalo ve své videopůjčovně nabízet filmy s duálním zvukem pro Smart TV
Obrazovou a zvukovou kvalitu bez osobní návštěvy některého z řetězců posoudit nelze, nicméně je jasné, že jedním z problémů, které budou mít nové televizory Technika, je minimálně absence lokálních aplikací. Televizory pro řetězec Tesco mají implementované v rámci „smart prostředí“ widgety Flickr, CineTrailer.tv, Daylimotion, AccuWeather, Facebook, Twitter a YouTube. O řadě lokálních portálů jako HBO GO, FilmBox Live nebo Voyo.cz se firma vůbec nezmiňuje, stejně jako o případné podpoře technologie HbbTV.