Hlavní navigace

The Times se otevřely pro vyhledávače. Blokovat je vydržely dva roky

26. 9. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

V květnu 2010 se The Times (noviny vydávané společností News Corp, vlastněné Rupertem Murdochem) rozhodly k zvláštnímu kroku – zablokování přístupu pro vyhledávací stroje. Nutno dodat, že tehdy šlo o krok související s zavedením zpoplatněného přístupu. Podle Paidcontent.org blokování vyhledávačů končí a The Times vyhledávačům umožní přístup – ale pouze k prvním dvěma větám z článku. Podle článku jde o experiment, který by měl umožnit získání nových čtenářů. Ti se k plnému textu článku nicméně…

V květnu 2010 se The Times (noviny vydávané společností News Corp, vlastněné Rupertem Murdochem) rozhodly k zvláštnímu kroku – zablokování přístupu pro vyhledávací stroje. Nutno dodat, že tehdy šlo o krok související s zavedením zpoplatněného přístupu.

Podle Paidcontent.org blokování vyhledávačů končí a The Times vyhledávačům umožní přístup – ale pouze k prvním dvěma větám z článku. Podle článku jde o experiment, který by měl umožnit získání nových čtenářů. Ti se k plnému textu článku nicméně dostanou až po zaplacení předplatného.

The Times se od poloviny roku 2010 podařilo získat 130 751 předplatitelů digitálního obsahu. Příchody z vyhledávačů tradičně patří k významným zdrojům návštěvnost – The Times nebyl výjimkou, před zákazem vstupu vyhledávačům se příhody odtud pohybovali v 30 až 40 procentech ze všech příchodů na web. 

Autor článku

Konzultant a publicista, provozuje www.pooh.cz. Podle některých si myslí, že rozumí všemu, sám je však přesvědčen o pravém opaku a ani v 30+ letech nedokázal přijít na to, jak mít peníze a nepracovat.