Holky z naší školky od Standy Hložka a Petra Kotvalda vyhrály první ročník soutěže To byl náš hit! na televizi Barrandov. Píseň, kterou složili Karel Vágner a Pavel Žák, obstála v konkurenci 197 hitů, pro něž hlasovali diváci Barrandov přes internet i pomocí textových zpráv. Druhou nejoblíbenější skladbou je Stín katedrál, na pomyslné bronzové příčce skončil Holubí dům,
sdělil ředitel marketingu a vlastní tvorby Barrandova Janis Sidovský.
K TÉMATU: Úvodní díl show To byl náš hit na Barrandově vidělo 240 tisíc diváků
V show vystoupilo 184 účinkujících, kteří v mnohdy netradičních úpravách zazpívali na 70 nejoblíbenějších českých písní. Moderátor Petr Vondráček přivítal například Karla Gotta, Lucii Bílou, Xindla X, Martu Jandovou, Chinaski, Olympic, Sámera Issu, Davida Deyla, Noida, Michala Davida, Jiřího Suchého, Zuzanu Norisovou, Marka Ztraceného, Petru Janů, Leonu Machálkovou, Ilonu Csákovou, Báru Basikovou, Petra Bendeho nebo skupinu Divokej Bill,
vypočítává Sidovský.
ČTĚTE TAKÉ: To byl náš hit na Barrandově si mírně polepšil, třetí díl měl 275 tisíc diváků
Autorem projektu, který byl zároveň nejrozsáhlejším zábavným pořadem vlastní tvorby v historii Barrandova, byl přímo Sidovský, scénáře k jednotlivým dílům psal hudební publicista Honza Dědek. Všech 12 (z toho 10 soutěžních) dílů show To byl náš hit! vysílal Barrandov živě ze svých studií v Praze na Barrandově. Moderátorem pořadu byl Petr Vondráček, do té doby známý především z televize Prima. Režie se ujal Roman Petrenko.
REPORTÁŽ: Na návštěvě u… natáčení barrandovské show To byl náš hit
Během nominačního a základního kola přišlo do soutěže 322 017 hlasů, nejčastěji nominovanými interprety byl Karel Gott, Helena Vondráčková, Hana Zagorová a skupina Olympic. Pořad To byl náš hit pokračuje v pondělí 19. prosince 2011 vánočním speciálem a z obrazovky nezmizí ani v roce 2012. Od poloviny února naváže na letošní úspěch sérií 16 přímých přenosů, najde například nejoblíbenější cover verzi, diskotékovou pecku nebo největší hit českého muzikálu,
dodává Kotalová.
Z hlediska sledovanosti však show nepřinesla Barrandovu výrazně vyšší sledovanost, finále vidělo 6,31 procenta dospělého publika (průměrný celodenní podíl Barrandov se pohybuje lehce nad pěti procenty), což odpovídalo 266 tisícům diváků. Vylepšil ale televizi sledovanost v pondělním prime time. Od prvního dílu jsme Hit vysílali každé pondělí a zvedl průměr pondělního prime time o 50 procent,
řekl serveru DigiZone.cz Janis Sidovský.