Na již patnáctém ročníku konference se můžete těšit na spíkry z významných společností, jako jsou například MALL.TV, Nielsen Admosphere, LCG New Media, Atlantic Council, LEGO Group, Seznam.cz, CNN Prima NEWS, mediální dům Economia, Deník N a další.
Věnovat se budeme síle LinkedInu, boji proti fake news, vyhodnocování online kampaní v post-cookies době, placenému obsahu médií v České republice nebo inzerci na dezinformačních webech. Představíme si case study Seznamu o vypořádání se s pandemií nemoci COVID-19 a novou mediální spolupráci mezi CNC a MALL.TV. Zjistíme, jak lze pomocí práva zvýšit hodnotu značky a jak vyzrát na mediální plánování. Na konkrétním případě si ukážeme, jak lze uvést novou značku na trh pouze propojením digitálu a sales aktivit. A to samozřejmě není vše, program nabídne další aktuální témata.
Konference je ideálním místem pro:
- zástupce vydavatelství a médií
- odborníky mediálních a specializovaných agentur
- marketingové ředitele a manažery
- podnikatele z oblasti e-commerce
- představitele telekomunikací a ICT firem
- provozovatele webů
- všechny nadšence do světa českého internetu
Sledujte web konference, seznamte se s našimi spíkry i anotacemi jejich přednášek. K účasti stačí vyplnit jednoduchou registraci. Těšíme se na setkání s vámi.
Partnery konference jsou společnosti Dobrý web a LCG New Media. Mediálními partnery jsou MediaGuru, MJournal a Svět Chytře. Produktovým partnerem je EasyEvent. Organizátorem akce je server Lupa.cz za podpory TUESDAY Business Network. Produkčně akci zajišťuje vydavatelství Internet Info.