Fotbaloví šampionát, který začal minulý týden v Brazílii, nepronikl zdaleka pouze do světa internetu, mobilních aplikací a hybridní televize. Společnost TP Vision, která je producentem televizorů Philips, přišla v rámci osvětlení Ambilight se speciální funkci „přibarvení“ ve stylu mistrovství světa. Pokud si uživatel stáhne bezplatnou aplikaci, může si při sledování sportovního přenosu vybrat barvu vlajky té země, které fandí. TP Vision využívá funkci Ambilight jako jediná firma, která je výrobcem televizorů a náležitě ji zdůrazňuje. Není tedy tak velkým překvapením, že v souvislosti s MS ve fotbale právě tuto funkci nabízí.
NEPŘEHLÉDNĚTE: Voyo bude mít aplikaci v televizorech Philips, chce 50 tisíc předplatitelů
V rámci fotbalového šampionátu připravila společnost TP Vision také speciální režim Napětí, který by měl dramatickou atmosféru sportovním fanouškům dokreslit. Výhoda této technologie spočívá v regulaci intenzity osvětlení podle reakcí na průběh zápasu. Osvětlení také umožní, že můžete rozdávat pomyslné trestné karty podle toho, jak si hráči na hřišti zaslouží. Pomyslnou třešničkou na dortu pro zákazníky značky Philips má být možnost oslavy pomocí velkolepého ohňostroje. Ten má opět vytvořit funkce Ambilight. Šampionát v Brazílii začal 12. června a skončí až téměř v polovině příštího měsíce – 13. července.