Hlavní navigace

Travel Channel představí za 14 dní nové logo a upravenou grafiku

Lukáš Polák

Stanici do roku 2007 provozovala společnost Discovery Networks, poté přešla pod vlastnictví firem Scripps Networks Interactive a Cox Communications. V Česku je dostupná v SD i HD verzi.

Doba čtení: 1 minuta

Tematický kanál Travel Channel, který je dostupný kromě České republiky i v řadě dalších evropských zemí, připravuje na 25. března úpravu svého loga a grafiky. S odvoláním na polskou pobočku této stanice o tom informoval server media2.pl. Grafika má být podle slov zástupců programu svěží, odlehčenější a poskytne divákům snazší orientaci ve vysílání. V České republice funguje jak verze Travelu v klasickém rozlišení, tak i jeho HD mutace. Obsah obou programů se liší.

Z ARCHIVU: Travel Channel HD odstaroval, prozatím bez češtiny

Travel Channel zahájil vysílání v roce 1994, příští rok tedy oslaví své dvacáté výročí. Dostupný je celkem v 21 jazycích a 130 zemích po celém světě. Vysílá 24 hodin denně. Nový vizuál stanice odpovídá tomu, který začal Travel Channel využívat před dvěma lety ve Spojených státech. U nového loga na první pohled zaujme počáteční písmeno T. Původně stanici vlastnila společnost Discovery Networks, ale v roce 2007 ji prodala firmám Scripps Networks Interactive a Cox Communications.

Našli jste v článku chybu?