Sebevědomý startup, který nabízí výletníkům a cestovatelům tvorbu itinerářů na míru, chce letos spustit také mobilní aplikaci a přidávat postupně další body zájmu. Po Evropě a Spojených státech by jimi rádi pokryli Karibik, Mexiko a postupně celou Jižní Ameriku.
O Tripomaticu jsme psali
Rozhodnutí expandovat do zámoří vyplynulo ze statistik návštěvnosti. „Za posledních 30 dní byly USA naší druhou nejsilnější zemí po Velké Británii s téměř 8000 návštěvníky. Proto jsme se rozhodli pokrýt i destinace USA, abychom těmto návštěvníkům měli co nabídnout. Do konce roku bychom rádi návštěvnost ze Spojených státu aspoň zdesateronásobili,” sdělila Lupě Barbora Nevosádová, která Tripomatic založila loni s manželem Lukášem Nevosádem. Společně vlastní a řídí firmu Two Bits, která žije především z provizí z online prodeje letenek.
Tripomatic je pokusem rozšířit záběr firmy tak, aby její příjmy pocházely z vice různých zdrojů a nebyly tak závislé na jediném odvětví a obchodním modelu, který nemusí fungovat věčně. Sází především na provize za ubytování, případně za prodej vstupného na turistické atrakce.
“Tripomatic pořád dotujeme,” říká Barbora Nevosádová. “Začínají se pomalu zvyšovat příjmy z rezervací hotelů, ale stále to není nic, co by pokrylo náklady.” Podle ní je dost firem ochotných nabízet přes Tripomatic své služby na principu affiliate marketingu, tedy provizí za zprostředkování prodeje, zakladatelé Tripomaticu je ale nechtějí na svůj web pustit bez rozmyslu. “Řešíme, jak služby na Tripomatic zapracovat, aby to bylo pro návštěvníky přínosné a byly z toho slušné konverze. Chystáme také mobilní aplikaci. Počítáme, že také ta by nám mohla s monetizací pomoci.”