Až na půlnoc odsunula televize Barrandov začátek pravidelných středečních debat Zdeňka Šarapatky Témata Týdne. Přitom mělo jít o jeden ze stěžejních publicistických formátů nového programového schématu Barrandova, které nasadilo minulé vedení televize od začátku tohoto roku. Do minulého týdne debata začínala každou středu ve 22:10, dnes má ale začátek posunutý na 23:55 a další týdny bude začínat přímo o půlnoci. Pro premiérový diskusní pořad to prakticky znamená konec.
K TÉMATU: TV Barrandov vrátí do vysílání turecký seriál Velkolepé století
V původním čase debaty nyní Barrandov nabízí zahraniční film, který dříve následoval až po Tématech Týdne. Důvod změny je nasnadě: minulou středu 27. února vidělo večerní debatu Zdeňka Šarapatky v průměru 64 tisíc dospělých diváků, což představuje 2,84 procenta publika. To je výrazně pod celodenní i večerní průměr Barrandova. Televize si přitom od debaty slibovala větší propojení Barrandova se sesterským časopisem Týden (jeho logo je přímo v titulu pořadu) a vzájemnou reklamu obou médií.