Televizi Barrandov poráží i tematické kanály
Výrazně za svou konkurencí zůstává i ve čtvrtek plnoformátová televize Barrandov. Ta se sice tentokrát pohybovala s celodenním podílem na publiku (share) u starších diváků těsně nad 3 %, minulý týden to bylo okolo 2,5 %, ale hranici sta tisíc lidí dokázala překročit opět pouze s jediným pořadem. Stejně jako 19. března i tentokrát to byla romantika Inga Lindström, kterou si nenechalo ujít 183 tisíc diváků (share 4,53 %). Je to přibližně o třicet tisíc lidí více než v minulém týdnu. Programová novinka Ruda Lejt Najt oslovila 91 tisíc diváků, což je oproti předchozímu vydání nárůst taktéž o necelých 30 tisíc lidí.
STŘEDEČNÍ DATA: Výměna manželek odstartovala „milionově“, vede se jí lépe než Doktorům z Počátků
Nasycenost trhu volně šířenými kanály ukazuje na příkladu TV Barrandov i Dvojka, která byla včera úspěšnější než sama plnoformátová televize. Její celodenní i primetimový, tedy večerní podíl, se pohyboval okolo 4,5 %. Nad TV Barrandov si tedy Dvojka vytvořila náskok více než jeden procentní bod. Ještě výrazněji pak stanice České televize bodovala u mladšího publika, kde na plnoformátovou televizi získala náskok dva procentní body. Na Dvojce oslovila především Cestománie, kterou si nenechalo ujít 324 tisíc diváků (share 7,74 %; 7,09 % v 15–54). K hranici 300 tisíc diváků se přiblížil i dokument vysílaný od 20 hodin.
Bulvární Prásk! pod 900 tisíci diváky
V první pětici desítky nejsledovanějších pořadů dne se umístily pouze formáty Novy. Na samotné špici to byly Televizní noviny a Ordinace v růžové zahradě 2. Hlavní zpravodajská relace Novy překročila v obou diváckých skupinách bez problémů share 40 %. Hranici jednoho milionu diváků překročily i Sportovní noviny a seriál Ulice. Bulvární magazín Prásk! si pustilo tentokrát 864 tisíc diváků (share 26,59 %; 28,33 % v 15–54). Nova byla ve čtvrtek tradičně nejsledovanější českou televizí. 30 % nedokázala překročit pouze v rámci celodenního podílu u staršího publika.
MINULÝ TÝDEN: Barrandov se dostal s podílem těsně nad 2,5 %, sto tisíc diváků překročil jediný pořad
Druhou nejsledovanější televizí byla s podílem 14,23 % Prima, přibližně 1,5% bodu za ní skončila Jednička. V prime time, tedy hlavním vysílacím čase, si však obě televize pozice prohodily a stanice ČT 1 skončila těsně pod 14% share. Jejím nejsledovanějším pořadem byly s 777 tisíci diváky (share 20,18 %) Události. Retro seriál Vyprávěj si nenechalo ujít 528 tisíc diváků (share 12,53 %; 17,18 % v 15–54). Nejúspěšnějším pořadem Primy byly její Zprávy FTV. Ty dosáhly velmi podobného výsledku jako Události (bez součtu s kanálem ČT 24). Primácký seriál Svatby v Benátkách oslovil necelých 400 tisíc diváků.