Hlavní navigace

TV Barrandov si oproti minulému týdnu polepšila, porazila ji ale i Dvojka

Lukáš Polák

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – V první pětici desítky nejsledovanějších pořadů dne se umístily pouze formáty Novy. Na samotné špici to byly Televizní noviny a Ordinace v růžové zahradě 2.

Doba čtení: 2 minuty

Televizi Barrandov poráží i tematické kanály

Výrazně za svou konkurencí zůstává i ve čtvrtek plnoformátová televize Barrandov. Ta se sice tentokrát pohybovala s celodenním podílem na publiku (share) u starších diváků těsně nad 3 %, minulý týden to bylo okolo 2,5 %, ale hranici sta tisíc lidí dokázala překročit opět pouze s jediným pořadem. Stejně jako 19. března i tentokrát to byla romantika Inga Lindström, kterou si nenechalo ujít 183 tisíc diváků (share 4,53 %). Je to přibližně o třicet tisíc lidí více než v minulém týdnu. Programová novinka Ruda Lejt Najt oslovila 91 tisíc diváků, což je oproti předchozímu vydání nárůst taktéž o necelých 30 tisíc lidí.

STŘEDEČNÍ DATA: Výměna manželek odstartovala „milionově“, vede se jí lépe než Doktorům z Počátků

Nasycenost trhu volně šířenými kanály ukazuje na příkladu TV Barrandov i Dvojka, která byla včera úspěšnější než sama plnoformátová televize. Její celodenní i primetimový, tedy večerní podíl, se pohyboval okolo 4,5 %. Nad TV Barrandov si tedy Dvojka vytvořila náskok více než jeden procentní bod. Ještě výrazněji pak stanice České televize bodovala u mladšího publika, kde na plnoformátovou televizi získala náskok dva procentní body. Na Dvojce oslovila především Cestománie, kterou si nenechalo ujít 324 tisíc diváků (share 7,74 %; 7,09 % v 15–54). K hranici 300 tisíc diváků se přiblížil i dokument vysílaný od 20 hodin.

Graf podílu kanálů (26. 3. 2015)
Graf podílu skupin (26. 3. 2015)
Kanály – průměrné podíly (26. 3. 2015)

Bulvární Prásk! pod 900 tisíci diváky

V první pětici desítky nejsledovanějších pořadů dne se umístily pouze formáty Novy. Na samotné špici to byly Televizní noviny a Ordinace v růžové zahradě 2. Hlavní zpravodajská relace Novy překročila v obou diváckých skupinách bez problémů share 40 %. Hranici jednoho milionu diváků překročily i Sportovní noviny a seriál Ulice. Bulvární magazín Prásk! si pustilo tentokrát 864 tisíc diváků (share 26,59 %; 28,33 % v 15–54). Nova byla ve čtvrtek tradičně nejsledovanější českou televizí. 30 % nedokázala překročit pouze v rámci celodenního podílu u staršího publika.

MINULÝ TÝDEN: Barrandov se dostal s podílem těsně nad 2,5 %, sto tisíc diváků překročil jediný pořad

Druhou nejsledovanější televizí byla s podílem 14,23 % Prima, přibližně 1,5% bodu za ní skončila Jednička. V prime time, tedy hlavním vysílacím čase, si však obě televize pozice prohodily a stanice ČT 1 skončila těsně pod 14% share. Jejím nejsledovanějším pořadem byly s 777 tisíci diváky (share 20,18 %) Události. Retro seriál Vyprávěj si nenechalo ujít 528 tisíc diváků (share 12,53 %; 17,18 % v 15–54). Nejúspěšnějším pořadem Primy byly její Zprávy FTV. Ty dosáhly velmi podobného výsledku jako Události (bez součtu s kanálem ČT 24). Primácký seriál Svatby v Benátkách oslovil necelých 400 tisíc diváků.

Top 10 všechny stanice (26. 3. 2015)
Top 5: ČT1 (26. 3. 2015)
Top 5: ČT2 (26. 3. 2015)
Top 5: ČT24 (26. 3. 2015)
Top 5: ČT sport (26. 3. 2015)
Top 5: ČT :D (26. 3. 2015)
Top 5: ČT art (26. 3. 2015)
Top 5: Nova (26. 3. 2015)
Top 5: Nova Cinema (26. 3. 2015)
Top 5: FANDA (26. 3. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (26. 3. 2015)
Top 5: TELKA (26. 3. 2015)
Top 5: Prima (26. 3. 2015)
Top 5: Prima COOL (26. 3. 2015)
Top 5: Prima love (26. 3. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (26. 3. 2015)
Top 5: TV Barrandov (26. 3. 2015)
Našli jste v článku chybu?