Nová ochranná známka Týden u piva, za níž stojí TV Barrandov, v podobě slovního označení doputovala začátkem tohoto týdne na Úřad průmyslového vlastnictví (ÚPV). Vyplývá to z jeho elektronické databáze, kam byl tento název zapsán v pondělí 16. prosince. Server DigiZone.cz oslovil v této záležitosti mluvčí televize Petru Hrušovou, ta naší redakci poměrně překvapivě odpověděla: Jedná se o značku vrcholových porad managementů časopisu Týden a televize Barrandov.
ČTĚTE TAKÉ: Vladimír Železný na Barrandově: Už nechceme být retro televizí, možná změníme název
Provozovatele TV Barrandov a magazín Týden pojí osoba jejich majitele, miliardáře Jaromíra Soukupa. Ten plnoformátovou televizi koupil loni v září od jejího tehdejšího vlastníka, dalšího miliardáře a mimo jiné uhlobarona Tomáše Chrenka. Časopis Týden patří do portfolia vydavatelství Empresa Media, které stojí také za magazínem Instinkt, bulvární Sedmičkou nebo mladým čtenářům určeným Popcornem a Top dívkou. Od června letošního roku sjednotily TV Barrandov a Empresa Media své vedení.