Pod nově upraveným logem a částečně změněným vizuálem začne od 3. června vysílat pražská TV Metropol. Stanice, jejíž provozovatel čelí insolvenčnímu řízení a fakticky ji už provozuje firma MF TV, která požádala Radu pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) o vydání nové vysílací licence, zároveň barevně odliší pět tematických bloků, v nichž bude vysílat pořady zaměřené na kulturu, hobby, zdraví, lifestyle a info. Informovalo o tom vydavatelství Mladá fronta, které zajišťuje vysílání Metropole od letošního února.
K TÉMATU: Věřitelé TV Metropol nevěří: zadlužená firma skončí, ale televize pojede dál
TV Metropol bude nadále používat slogan „televize plná Prahy“ a zachová si i aktuální zpravodajství a publicistiku z české metropole. Upravené logo a změněný vizuál si vytvořilo samo vydavatelství Mladá fronta, pod které spadá firma MF TV. Ta nyní finišuje s přípravou nového vysílacího studia pro TV Metropol. Původní pronajaté studio ve Francouzské ulici televize opustila koncem března. Majitel domu, v němž televize sídlila, byl iniciátorem insolvenčního řízení proti licencované společnosti Metropol TV, s.r.o., protože mu dlužila za nájem více než 300 tisíc korun.
„Televize Metropol zůstává úzce propojena s životem Prahy a středních Čech, odkud přináší každou hodinu aktuální zprávy. S celkovou změnou vizuálního stylu, která zahrnuje nové logo a grafiku, ale i řadu dalších dílčích změn, bude brzy představeno i nové studio,“ uvedl jednatel společnosti MF TV Karel Polcar.
Vývoj loga pražské TV Metropol od roku 2011 do současnosti
Barevné vizuální odlišení tematických programových bloků na TV Metropol