Hlavní navigace

TVCON představil řečníky a program, v centru pozornosti budou moderní technologie

1. 3. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Na webové stránce konference najdou zájemci profily deseti prvních potvrzených řečníků, ze zahraničí dorazí Dom Robinson, softwarový inženýr a redaktor odborného webu StreamingMedia.com.

Čtvrtý ročník odborné konference TVCON 2016, kterou pořádá vydavatelství Internet Info a server DigiZone, se uskuteční 30. března v pražském kulturním centru DOX. Organizátoři v těchto dnech postupně zveřejňují podrobný program akce, zájemcům je dostupný na webu konference. Jednou z hlavních hvězd akce bude vývojář Dom Robinson, který přiblíží vznik několika unikátních technologických řešení, na kterých se podílela jeho firma id3as.

Oblasti SmartTV a hybridní televize se bude věnovat technický ředitel brněnské firmy Mautilus Petr Mazanec, nástup Netflixu a dalších videoslužeb okomentuje Tomáš Vyskočil, zakladatel serveru Edna.cz. Problematiku natáčení z dronů přiblíží Petr Lněnička, jednatel společnosti Vertical Images. Odpověď na otázku, zda televize přežije rok 2030, se pokusí zodpovědět programový ředitel České televize Milan Fridrich.

MMF24

Programatické možnosti nákupu televizní reklamy probere konzultant Michal Krsek a o technologii hybridní televize v prostředí tématických televizí promluví marketingový manažer mediazastupitelství Atmedia Tomáš Surák. Reálné zkušenosti s HbbTV aplikacemi nabídne Jiří Lichý z Českých radiokomunikací. Výzkumu chování televizních diváků věnuje svoji přednášku Tomáš Bičík, obchodní ředitel výzkumné agentury Nielsen Admosphere. Vlastní sportovní kanál a celkově O2 TV představí marketingový ředitel David Duroň.

PSALI JSME: Letošní TVCON proběhne koncem března v centru DOX

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).