Hlavní navigace

Twitter chystá spolupráci s Foursquare. Určování pozice bude přesnější

Jan Beránek

Nejen ulice, ale i restaurace nebo podnik. Databáze dříve vládnoucí lokalizační služby tak nachází další využití.

Doba čtení: 1 minuta

Sociální síť nespecifikovala rozjezd nové spolupráce jinak než že přijde brzy. Ve tweetech by se pak měly kromě přesné adresy ukazovat i názvy podniků, odkud uživatelé posílají své zprávy. Zároveň také může jít o opožděný dárek k nedávným devátým narozeninám sociální sítě. 

Twitter sice už stejně jako Facebook funguje na burze, na rozdíl od většího konkurenta však bojuje s příjmy. Sociální síť sice platí za jeden z vlivných komunikačních kanálů, ale zatím se mu příliš nedaří oslovovat firemní zákazníky. A to i proto, že neposkytuje tak hlubokou analytiku fanouškovské obce. 

Propojení s Foursquare tak může být výhodné oboustranně. Foursquare, který byl loni po oddělení checkovací aplikace Swarm v podstatě na odpis, se oklepal a roste. Od té doby, co jsme se rozdělili, se byznys rozjel a tržby nám trojciferně rostou, tvrdí Steven Rosenblatt z Foursquare pro server Geomarketing

Našli jste v článku chybu?