Hlavní navigace

Twitter chystá spolupráci s Foursquare. Určování pozice bude přesnější

Jan Beránek

Nejen ulice, ale i restaurace nebo podnik. Databáze dříve vládnoucí lokalizační služby tak nachází další využití.

Sociální síť nespecifikovala rozjezd nové spolupráce jinak než že přijde brzy. Ve tweetech by se pak měly kromě přesné adresy ukazovat i názvy podniků, odkud uživatelé posílají své zprávy. Zároveň také může jít o opožděný dárek k nedávným devátým narozeninám sociální sítě. 

WT100

Twitter sice už stejně jako Facebook funguje na burze, na rozdíl od většího konkurenta však bojuje s příjmy. Sociální síť sice platí za jeden z vlivných komunikačních kanálů, ale zatím se mu příliš nedaří oslovovat firemní zákazníky. A to i proto, že neposkytuje tak hlubokou analytiku fanouškovské obce. 

Propojení s Foursquare tak může být výhodné oboustranně. Foursquare, který byl loni po oddělení checkovací aplikace Swarm v podstatě na odpis, se oklepal a roste. Od té doby, co jsme se rozdělili, se byznys rozjel a tržby nám trojciferně rostou, tvrdí Steven Rosenblatt z Foursquare pro server Geomarketing

Našli jste v článku chybu?