Pokud na adrese ads.twitter.com/ narazíte pouze na varování, že váš účet není použitelný pro inzerci, protože jste ve „špatné části světa“, je velmi pravděpodobné, že nenajdete ani přístup k analytickým informacím o vašem účtu – ty jsou v horní černé liště pod „Analytics“ a čerstvě se dočkaly řady změn.
Nové analytické informace obsahují nové grafy, srovnání s předchozími obdobími a řadu detailnějších informací ke každému tweetu. Bohužel postrádají jakékoliv možnosti třídění či filtrace. A už také není možné snadno vidět jenom tweety, které byly úspěšnější než ostatní – což byla jedna z užitečných schopností předchozí verze těchto výstupů.
Příjemné je doplnění Exportu dat – získáte CSV, ale opět je to tak nějak na půl cesty k dokonalosti. Rozsah dat do historie je omezený a delší období nastavit nemůžete, stejně jako to nejde přímo v samotných výstupech na webu.
Nezměnily se výstupy týkající se sledujících (Followers), Twitter Cards ani Websties. V posledně jmenovaném umožňuje Twitteru „napojit“ vaše webové stránky a poté poskytuje informace o příchodech návštěvníků z Twitteru na váš web. Ani zde ale nečekejte delší časové období, maximum je 90 dní.