Mezitýdenní vývoj (vs. 11. týden 2017)
Cílová skupina 15+
Největší pokles oproti minulému týdnu zaznamenal kanál ČT sport, který po skončení biatlonu přišel o 3,11 procenta diváků starších patnácti let. Výpadek částečně kompenzovala stanice ČT2, která si polepšila o 0,51 procenta uvedené cílové skupiny. Ztrácela i ČT1, která přišla, spolu s kanály sdruženými pod Atmedia, o shodných 0,17 procenta obecné divácké skupiny. Podíl 0,28 procenta odepisuje také plnoformátová TV Barrandov. Naopak posílila Prima o 1,52 procenta a Nova o 1,23 procenta všeobecné věkové skupiny.
PŘEDMINULÝ TÝDEN: Prima oslabuje na všech frontách
Mezi televizními skupinami si nejlépe vedla Nova, která si připisuje 1,58 procenta a celkem oslovila 31,68 procenta diváků starších patnácti let. Polepšila si i FTV Prima, jejíž podíl stoupl o 1,55 procenta na celkových 22,92 procenta. Ztrácí Česká televize, u níž podíl dosáhl 27,3 procenta obecné cílové skupiny při poklesu o 2,6 procenta. Snížil se také podíl skupiny Barrandov, která přišla 0,24 procenta a celkem ji sledovalo 8,31 procenta uvedené divácké skupiny.
Cílová skupina 15–54
I u mladších diváků vykázal největší ztrátu kanál ČT sport, který přišel o podíl 3,11 procenta. Výrazně méně už ztrácejí kanály sdružené pod Atmedia, které přicházejí o 0,44 procenta diváků ve věku od 15 do 54 let, a stanice sdružené pod položkou Ostatní. Ty v této divácké skupině odepisují 0,53 procenta. Nejvíce narostl podíl stanice Nova, která si k dobru připsala 1,66 procenta diváků ve věku od 15 do 54 let. Nárůst vykázala i hlavní Prima, která posílila o 1,01 procenta, a také filmová stanice Prima Max. Ta si u mladších diváků připisuje 0,45 procenta.
MINULÝ ROK: Nadále stoupá podíl TV Barrandov, meziročně nejvíc ztrácí Nova
U mladšího publika jako jediná ztrácí Česká televize, která přišla o 2,81 procenta a její celkový podíl činil 22,51 procenta. Všechny ostatní skupiny posilovaly a nárůst tak vykázaly kanály FTV Prima, jejichž podíl narostl o 1,26 procenta a celkem činil 23,18 procenta. O 2,37 procenta pak posilují stanice skupiny Nova, jejichž celkový podíl tvořil 38,91 procenta. Lehce u diváků v kategorii 15–54 vzrostla i skupina Barrandov, i když to bylo jen 0,19 procenta na celkových 4,88 procenta.
Meziroční vývoj (vs. 11. týden 2016)
Cílová skupina 15+
Stanice ČT sport ztrácela i meziročně a odepisuje 2,93 procenta. Podobně jsou na tom kanály skupiny Ostatní, které přišly v meziročním srovnání o 2,57 procenta obecné divácké skupiny. Poklesl i podíl Primy love a stanice meziročně odepsala 0,71 procenta diváků starších patnácti let. Naopak nárůst zaznamenala Nova Action, která přidává 0,84 procenta, a také Nova 2, která v obecné divácké skupině posiluje o 0,63 procenta. Podíl 0,77 procenta si pak připisuje filmová stanice Prima Max.
Z pohledu televizních skupin ztrácí Česká televize, zato poměrně výrazně – přišla o 2,97 procenta všeobecné věkové skupiny. Ztrácí ale i FTV Prima, i když jde pouze o 0,11 procenta diváků obecné skupiny. Polepšil si Barrandov, který si připsal 1,41 procenta, a zejména skupina Nova. Ta u kategorie 15+ posiluje o 3,8 procenta.
Cílová skupina 15–54
I mezi mladšími diváky ztrácí stanice ČT sport, jejíž podíl klesl o 3,03 procenta. Ještě více ale odepisují kanály sdružené pod položkou Ostatní, a to 3,41 procenta. Podobně jako v obecné divácké skupině i v 15–54 klesá podíl stanice Prima love, a to o 1,3 procenta. Naopak nejvýraznější nárůst zaznamenala hlavní Nova, která meziročně připisuje 3,71 procenta své primární cílové skupiny, a Nova Action, která posiluje o 1,08 procenta. Ještě o něco lépe je na tom Nova 2, která svůj podíl u mladších diváků meziročně navýšila o 1,26 procenta.
Meziroční posuny nejsou, s výjimkou skupiny Nova, nijak výrazné. Ta přidává 5,88 procenta diváků mladších 54 let. Barrandov pak posiluje vysloveně neznatelně – o 0,01 procenta. Nejvíce ale svůj podíl, o 2,29 procenta, snižují kanály České televize. FTV Prima pak meziročně u věkové skupiny 15 až 54 let klesá o 0,49 procenta.