Hlavní navigace

Účastníci zájezdu pokořili Nejchytřejšího Čecha, Nova v sobotu večer výrazně nad ČT 1

20. 4. 2014
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Soutěž na Jedničce přitahuje výrazně starší publikum, většina jejích diváků je starší 55 let. Nova oslovila hlavně mladé.

Prima byla večer méně sledovaná než ČT 2

O 200 tisíc diváků méně než u úvodního dílu minulou sobotu oslovila včera večer soutěž Nejchytřejší Čech na ČT 1. V obou základních diváckých kategoriích tak prohrála se souběžně vysílanou českou komedií Účastníci zájezdu, již proti Jedničce nasadil hlavní kanál Novy. Nejchytřejšího Čecha vidělo od osmé večer 809 tisíc dospělých diváků a 22,20 procenta publika, Účastníky zájezdu od 20:20 průměrně 957 tisíc dospělých s podílem 27,65 procenta. V mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let byl rozdíl ještě mnohem výraznější: Nejchytřejší Čech dosáhl podílu 15,12 procenta, Účastníci zájezdu 35,51 procenta.

PÁTEČNÍ DATA: Nejkrásnější hádanka porazila První republiku, ale pouze u mladšího publika

Výrazně hůř na tom byl hlavní kanál Primy, jehož hlavní večerní film Tři mušketýři vidělo od čtvrt na devět pouze 269 tisíc dospělých diváků a 7,58 procenta publika (6,93 procenta ve věku 15 až 54 let), takže jej porazila i bondovka Dnes neumírej na ČT 2. Od osmé večer jí dalo přednost 368 tisíc dospělých diváků a 10,21 procenta publika (12,42 procenta ve věku 15 až 54 let). Hned následující seriál Sherlock II přilákal od desáté večer 157 tisíc dospělých a 6,65 procenta publika (8,19 procenta ve věku 15 až 54 let). Dvojka tak v prime time u publika od 15 do 54 let porazila hlavní kanál Primy, když dosáhla průměrného podílu 8,92 procenta (Prima 8,25 procenta).

Kanály – průměrné podíly (19. 4. 2014)
Graf podílu kanálů (19. 4. 2014)
Graf podílu skupin (19. 4. 2014)

Barrandov boduje reprízami Silvestra

Úspěšný sobotní večer měla i TV Barrandov. Sestřihový pořad Barrandovský Silvestr – To nejlepší III vidělo od čtvrt na devět 242 tisíc dospělých diváků a 6,56 procenta publika, hned následující magazín Exkluziv! pak 215 tisíc dospělých diváků s podílem 5,97 procenta a reprízu talk show Sejdeme se na Cibulce od desáté večer 207 tisíc dospělých diváků a 7,35 procenta publika. Za celý prime time tak Barrandov pokořil hranici pětiprocentního podílu na publiku starším 15 let, když dosáhl podílu 5,64 procenta (za celý den 5,39 procenta).

MMF24

MINULÁ SOBOTA: Nejchytřejší Čech startoval s milionem diváků, ČT 1 v sobotu nad Novou

Spíše průměrných čísel v sobotu večer dosahovala Nova Cinema. Hlavní večerní film Lítám v tom vidělo od osmé večer 188 tisíc dospělých diváků a 5,20 procenta publika (6,28 procenta ve věku 15 až 54 let), následnou Tajemnou řeku 148 tisíc dospělých a 7,76 procenta publika (7,59 procenta ve věku 15 až 54 let). Fedcupový zápas mezi Českem a Itálií vidělo v přímém přenosu na ČT Sport od 12:40 v průměru 177 tisíc dospělých diváků a 13,32 procenta publika (9,14 procenta ve věku 15 až 54 let).

Top 10 všechny stanice (19. 4. 2014)
Top 5: ČT1 (19. 4. 2014)
Top 5: ČT2 (19. 4. 2014)
Top 5: ČT24 (19. 4. 2014)
Top 5: ČT sport (19. 4. 2014)
Top 5: ČT :D (19. 4. 2014)
Top 5: ČT art (19. 4. 2014)
Top 5: Nova (19. 4. 2014)
Top 5: Nova Cinema (19. 4. 2014)
Top 5: FANDA (19. 4. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (19. 4. 2014)
Top 5: TELKA (19. 4. 2014)
Top 5: Prima (19. 4. 2014)
Top 5: Prima COOL (19. 4. 2014)
Top 5: Prima love (19. 4. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (19. 4. 2014)
Top 5: TV Barrandov (19. 4. 2014)

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).